پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
استاندار خوزستان گفت: هر مقامی، مسئولی در رابطه با مساله اشتغال همکاری نکند به شدت با وی برخورد می شود.

شعارسال: استاندار خوزستان گفت: هر مقامی، مسئولی در رابطه با مساله اشتغال همکاری نکند به شدت با وی برخورد می شود.

دکتر غلامرضا شریعتی در جلسه شورای اشتغال که در محل سالن اجتماعات حوزه استاندار برگزار شد با اشاره به اهمیت مساله اشتغال در کشور و استان اظهار کرد: رئیس جمهور نیز زمان ویژه ای برای حل مسائل اشتغال در کشور گذاشته است و برخورد وی با برخی از مسئولان در دیدار با استانداران گویای اهمیت همین مساله است.

وی با بیان اینکه مشکل اشتغال باید به سرعت حل شود افزود: هر مقامی، مسئولی در رابطه با مساله اشتغال همکاری نکند به شدت با وی برخورد می شود.

استاندار خوزستان گفت: رئیس جمهور بر ایجاد 100هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرده است. کسانی که باید پای کار بیایند که فعلانه مسائل اشتغال را دنبال کنند.

شریعتی انتقاد کرد: تحقق تنها 16 هزار فرصت شغلی در خوزستان قابل قبول نیست و تحقق این میزان فرصت شغلی با این همه ظرفیت اقتصادی در استان خیلی کم است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 678562، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
من میگم مشکل تموم استان های ما در زمینه اشتغال اینه که ظرفیت های یک استان به درستی شناسایی نمیشه بخاطر همین متناسب با ظرفیت ها شغل نداریم و به مشکل میخوریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین