پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
5 پروژه گردشگری استان مازندران با سرمایه‌گذاری 1247میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 120 نفر در سفر روز گذشته رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به این استان افتتاح شد.

شعارسال:5 پروژه گردشگری استان مازندران با سرمایه‌گذاری 1247میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 120 نفر در سفر روز گذشته رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به این استان افتتاح شد.

در سفر روز گذشته 28 بهمن 96 علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان مازندران، تاسیسات گردشگری هتل آپارتمان متین ترنج، اقامتگاه بوم‌گردی ننه‌گل‌ابرو، رستوران حاج‌محسن، هتل کیمیا و هتل آپارتمان وستا افتتاح شد.

هتل‌آپارتمان متین ترنج در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در شهرستان رامسر احداث شده و دارای ۱۱۶ تخت است. این هتل شامل ۲۵ واحد اقامتی یک خوابه، دوخوابه و سه خوابه است و در پنج طبقه احداث شده است.

همچنین هتل سه ستاره کیمیا در زمینی به مساحت ۳۱۵۰ مترمربع نیز در شهرستان رامسر احداث شده است، این هتل دارای ۳۶ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تا چهارتخته و سوئیت است و ۱۱۴ تخت دارد.

هتل‌آپارتمان وستا نیز دیگر پروژه گردشگری بود که با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در تنکابن افتتاح شد، این هتل در زمینی به مساحت حدود ۷هزار مترمربع احداث شده و احداث آن شش سال زمان برده است، این مجموعه دارای اتاق‌های پذیرایی، سوئیت، استخر، رستوران، کافی‌شاپ، روف‌گاردن، کتابخانه، اتاق خلاقیت کودک و... است.

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی ننه گل ابرو در روستای کریم آباد چالوس از دیگر برنامه‌های مونسان در سفر به استان مازندران بود، این واحد بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری ۷۰۰میلیون تومان راه‌اندازی شده است و ظرفیت میزبانی از ۶۰ گردشگر را در هر شب دارد که در سال ۱۳۹۷ این ظرفیت به بالای ۱۳۰ نفر خواهد رسید.

در ادامه این سفر فاز اول رستوران درجه‌یک حاج محسن در شهرستان محمودآباد، شامل دو تالار رستوران سنتی و رستوران کلاسیک است که در زمینی به مساحت یک هکتار و با زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع احداث شده است و در حال حاضر در فاز یک این مجموعه ۵۰ نفر به‌صورت مستقیم مشغول‌به‌کار هستند. فاز دوم‌ این مجموعه نیز که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد، شامل شهربازی، نمایشگاه، سه تالار، حمام‌های سنتی، سالن ماساژ و... است. در فاز دوم این مجموعه اولین کترینگ غذای دارای آزمایشگاه در کشور نیز پیش‌بینی شده است و با احداث این مجموعه ۱۰۰ نفر مشغول به فعالیت خواهند شد.

افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستای بخش مرکزی رامسر از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در استان مازندران بود. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد ریال افتتاح شد و بیش از ۳۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میراث آریا ، تاریخ انتشار 29بهمن 96،کدخبر: 131556 ، www.chtn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
نمیدونم چرا اینهمه سرمایه گذاری گردشگری در شمال کشور انجام میشود ، باید تمکز را از شمال کشور بیرون بیاوریم ، اینهمه ایران مراکز تاریخی و دیدنی در سرتاسر این سرزمین دارد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
مازندران برای بسیاری از کشور های جهان مسلما شگفت انگیز خواهد بود چرا که ایران را به عنوان یک کشور بزرگ و بی آب و علف میشناسند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین