پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۳۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: 50 هزار واحد مسکن مهر با هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سال اینده به مددجویان این نهاد واگذار می شود.

شعارسال:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: 50 هزار واحد مسکن مهر با هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سال اینده به مددجویان این نهاد واگذار می شود.

احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه بازدید از ناحیه شهری مهرگان (مسکن مهر قزوین و حومه) افزود: هماهنگی های لازم برای واگذاری این تعداد مسکن به مددجویان متقاضی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بخش کمی از واحدهای مسکن مهر در سطح کشور فاقد متقاضی هستند،اظهار کرد: با گرفتن مصوبه از دولت شرایط فروش و واگذاری این دسته از واحدها را نیز آسان کرده ایم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به این ترتیب شرایط لازم برای واگذاری این دسته از واحدها به متقاضیان حقیقی و حقوقی فراهم شده است.

اصغری مهرآبادی همچنین گفت: با ارتش جمهوری اسلامی نیز برای واگذاری بخشی از مسکن مهر در حال رایزنی هستیم.

وی با بیان اینکه در سطح کشور 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که احداث 2 میلیون واحد آن به پایان رسیده است،اظهار کرد: واحدهای باقی مانده نیز به 2 دسته دارای معارض و بلامعارض تقسیم می شوند.

این مسئول گفت: واحدهای دارای معارض واحدهایی هستند که بین سازندگان، پیمانکاران، اعضای هیات مدیره و مالکان آنها اختلافات حقوقی وجود دارد و تعیین تکلیف مربوط به آنها به آرای دستگاه قضایی وابسته است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: واحدهای بلامعارض نیز حدود 75 هزار واحد هستند که تلاش داریم هرچه زودتر آنها را تکمیل کرده و بدست متقاضیان برسانیم.

وی با بیان اینکه تکمیل مسکن مهر و بسته شدن پرونده این طرح در کل کشور به 110 هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمند است،افزود: برخی مناطق مسکن مهر به امکانات و خدمات رفاهی مانند فضاهای آموزشی و بهداشتی نیازمند هستند که برای رفع این نیاز دولت در حال تلاش است.

اصغری مهرآبادی همچنین یادآور شد: کار ساخت و تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر در 10 شهر جدید کشور در استان های مختلف از جمله بهارستان و مجلسی اصفهان، رامشار سیستان و بلوچستان، مهاجران مرکزی، بینالود و گلبهار خراسان رضوی و صدرا فارس تقریبا به پایان رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 29بهمن 96،کدخبر: 82835928، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
امیدواریم کیفیت این خانه ها نیز قابل قبول باشد تا رضایت هرچه بیشتر این عزیزان را نیز به همراه داشته باشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
والا مسکنای مهری که به مردم عادی دادن قوطی کبریت بود ایشالا که اینجوری نباشه ولی چشمم اب نمیخوره
س.د۷۶
ناشناس
Netherlands
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
همون مرکز مهرا که نه اب نه گاز نه برق داره و با یه زلزله کوچیک همه مردم توش به دیار باقی میرن؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین