پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
استاندار لرستان گفت: بودجه پژوهشی در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد.

شعار سال: استاندار لرستان گفت: بودجه پژوهشی در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد.

 دکتر سید موسی خادمی در نشست ویژه با هسته مشاوران دانشگاهی خود با بیان اینکه تضاد ساختاری بین دانشگاه و کارهای اجرایی وجود دارد، اظهار کرد: ماهیت دانشگاه تأمل و مطالعه است اما کارهای اجرایی ذاتاً باعجله آمیخته‌شده‌اند.

وی افزود: اگر بتوانیم بین این دو شاخص نقطه اتصالی ایجاد کنیم قطعاً در پیشبرد اهداف خود موفق خواهیم شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه توافقی برای همکاری بین استانداری به‌عنوان مدیر اجرایی و دانشگاه ارائه‌دهنده راهکار علمی ارائه‌شده است، یادآور شد: با استفاده از نظریات مختلف ارائه‌ شده از طرف مشاوران در راستای همکاری و چگونگی استفاده از راهکارها به یک اتفاق‌نظر مناسب خواهیم رسید.

خادمی ادامه داد: از بین این نظریات نقطه مشترک همان تقسیم‌کار تخصصی بین گروه‌ها یا افراد و درنهایت موضوعی برای ارائه راهکار است.

وی با بیان اینکه سالیانه یک درصد از بودجه جاری دستگاه‌ها برای طرح‌های پژوهشی در نظر گرفته می‌شود که به دلیل مبلغ ناچیز آن اشکال اساسی داشت، تصریح کرد: به کمیسیون آموزش عالی پیشنهاد دادیم این مبلغ به‌صورت متمرکز و یکجا در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار بگیرد.

استاندار لرستان از موافقت کمیسیون در این راستا خبر داد و گفت: خوشبختانه در حوزه ارائه طرح‌های پژوهشی مشاوران می‌توان از این بودجه به‌عنوان اهرمی خوب و مناسب استفاده کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مشاوران دانشگاهی طی بحث و تبادل‌نظر، دیدگاه‌های خود را در راستای برون‌رفت از مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان ارائه دادند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 1اسفند 96، کدمطلب:96120100145، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
مسئله فقط مسئله پژوهش نیس فقط
مهن تر از اون ارتباط این پژوهش با صنعته که در این صورت پزوهش ها هدفمند میشه و مشکلات مردم حل میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین