پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: فرد پیشنهاد شده برای اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، گزینه‌ وزارت ورزش است.

شعار سال: ضیاء الله اعزازی با اشاره به حاشیه‌های پیرامون انتخاب مدیر غیربومی برای اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی اکثریت نمایندگان با انتصاب ایوب بهتاج موافقت کردند.

وی افزود: علت اعلام رضایت نمایندگان، سوابق و کارنامه‌ قابل قبول مدیرکل فعلی ورزش و جوانان اردبیل عنوان شد و بهتاج گزینه‌ وزارت ورزش و جوانان است و خدابخش در آن دخالتی ندارد.

وی بیان کرد: استاندار تبریز تعهد داده بود که مدیر غیربومی انتخاب نکند و از آنجایی که گزینه‌ مطرح شده جهت اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیلی بود، صراحتا با این انتصاب مخالفت کرد و گفت اصراری به انتصاب ایوب بهتاج ندارد.

نماینده بناب گفت: بنده به عنوان یک نماینده، فردی را سراغ نداشتم که سوابق و کارنامه‌ای در این حوزه داشته باشد تا جایگزین جمشید نظمی شود، ما به جامعه ورزش استان نیز احترام قائلیم اما بجز بهتاج گزینه‌ای نداشتیم.

وی با انتقاد از عدم تعیین تکلیف فرمانداری تبریز تاکید کرد: برای دولت خوب نیست که شهری به عظمت تبریز را بدون فرماندار بگذارد و استاندار آذربایجان‌شرقی بایستی پیگیر این موضوع باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 30بهمن96، کدمطلب:595644، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
الان واقعا برای چی باید شهری مثل تبریز بدون فرماندار بمونه؟ انقدر سخته انتخاب یه فرد اصلح؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین