پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
صفری: با وجود اعتبارات خوبی که دولت در نظر گرفته است برخی از مردم زلزله‌‌زده کرمانشاه به دلیل اشتباه بنیاد مسکن هنوز در چادر زندگی می‌کنند

شعارسال: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت با وجود اینکه 100 روز از وقوع زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه می‌گذرد هنوز دو هزار مستأجر در این مناطق فاقد کانکس هستند.

احمد صفری، درباره وضع فعلی مردم مناطق‌ زلزله‌زده در استان کرمانشاه گفت: مردم این مناطق در وضع سختی زندگی می‌کنند و متأسفانه وضعیت برخی از این افراد بحرانی است. این مردم زیان‌های بسیاری دیده‌اند و نیازمند حمایت جدی‌تری هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان مدیریت بحران و بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده گفت: با وجود اینکه دولت اعتبارات خوبی را برای ساماندهی وضع مردم زلزله‌زده در نظر گرفته است، هنوز بخش زیادی از مردم وضع مناسبی ندارند به طوری که زلزله‌زدگانی که مستأجر بودند هنوز کانکس ندارند.

وی با اشاره به آبگرفتگی چادرهای زلزله‌زدگان در روزهای اخیر گفت: این افراد مستأجر هستند. 2 هزار خانوار مستأجر هستند و وضع مناسبی ندارند که باید هر چه سریعتر ساماندهی شوند.

صفری با بیان اینکه بنیاد مسکن در برآورد واحدهای تخریب‌‌شده اشتباه محاسباتی کرده است، گفت: اکنون برخی از مردم زلزله‌زده به دلیل اشتباه بنیاد مسکن بعد از گذشت 100 روز هنوز در چادر زندگی می‌کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با ابراز نگرانی درباره وضع مردم زلزله زده گفت: کودکان و زنان زیر توفان و سیلاب و وضع نامناسب از اسکان موقت نیز محروم هستند و مجبورند چادرها را در سرما تحمل کنند که انتظار می‌رود مجلس و دولت به خصوص رئیس‌جمهوری و وزیر کشور و استاندار بتوانند نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 2اسفند1396، کدخبر: 800770: www.pana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
واقعا متوجه نمیشم چون مستاجرند نباید کانکس بگیرن؟
یا نباید براشون خونه ساخته بشه؟
خوب اینا نیاز مند حمایت بیشتری هستن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین