پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: حتماً همه دستگاه‌های دولتی نظارت دقیقی خواهند داشت که افزایش قیمت اتفاق نیفتد.

شعارسال: علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز(چهارشنبه 2 اسفند) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد چگونگی جلوگیری از افزایش قیمت هتل‌ها در ایّام عید نوروز اظهار داشت: حتماً همه دستگاه‌های دولتی نظارت دقیقی خواهند داشت که افزایش قیمت اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: در چند استان، مدیرکل‌ها با هتل‌داران به توافق رسیده‌اند که کاهش قیمت داشته باشند. اسامی این استان‌ها بعداً اعلام می‌شود.

مونسان با بیان اینکه ادارات کل ما به همراه شهرداری‌ها، امسال حتماً برنامه‌های متنوعی در ایّام عید خواهند داشت تا شادی و نشاطی که مد نظر رئیس‌جمهور است محقق شود اظهار داشت:‌ پیش بینی این است که سفرهای بیشتری نسبت به سال‌های پیش داشته باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2اسفند1396، کدخبر: 13961202000895: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین