پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
رئیس جمهور تاکید کرد: دولت با تمام توان از حافظان امنیت کشور پشتیبانی می‌کند.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی روز چهارشنبه در این تماس تلفنی همچنین به خانواده های معظم شهدا در اغتشاشات اخیر تسلیت گفت و اظهار داشت: رفتارها و برخوردهای خشونت آمیز و اهانت و تضعیف پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است، از طرف هر گروهی که انجام گیرد، به هیچ وجه تحمل نخواهد شد.
رئیس جمهور همچنین با تاکید بر برخورد قاطع با قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم عمومی، ضرورت توجه و رسیدگی به خانواده معظم این شهدا را مورد تاکید قرار داد.

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت شهادت تعدادی از نیروهای سرافراز انتظامی و بسیج

رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت سه تن از سربازان رشید نیروی اتتظامی و دو تن از بسیجیان سرافراز را در حوادث و اغتشاشات اخیر تسلیت گفت و وزیر کشور را مامور بررسی دقیق این موضوع و ارائه گزارش به افکار عمومی ملت شریف ایران کرد.
در پیام آقای روحانی آمده است: شهادت سه تن از سربازان رشید نیروی انتظامی و دو تن از بسیجیان سرافراز مایه تاثر و تالم فراوان شد. این سربازان غیور کشور که در راه ایجاد نظم و آرامش جان خود را ایثارگرانه در طبق اخلاص گذاشتند و مظلومانه به شهادت رسیدند، قطعا به عنوان شهیدان نظم و آرامش در یاد مردم جاودانه خواهند ماند.
در عین حال از وزیر محترم کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور می خواهم به صورت دقیق این حادثه را بررسی و تمامی عوامل ایجاد اختلال در نظم جامعه را شناسایی کرده و گزارش شفاف و دقیقی را در اسرع وقت به افکار عمومی و ملت شریف ایران ارائه کند. همچنین لازم است مسئولین ذی ربط ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، به مجروحین نیروی انتظامی و بسیج در این حادثه رسیدگی جدی کنند.
اینجانب شهادت این عزیزان را به خانواده های معززشان، نیروی خدوم انتظامی و بسیجیان فداکار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آنان خواستارم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 2 اسفند 96، کد مطلب: 2038403: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
من هم برای شهادت اینها متاسف هستم ولی نکته ای که جا داره اینجا اشاره کنم اینه که چرا از شبه نظامیان بسیجی برای برخورد در چنین حوادثی استفاده میکنید ، مگر چند تا نیروی حافظ امنیت در ایران داریم؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین