پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
بر اساس اطلاعیه واحد بهره برداری اداره آبفا چمران فردا چهارشنبه شهر چمران بندرماهشهر از ساعت 7 صبح تا اطلاع ثانوی با قطعی آب مواجه می شوند.

شعار سال: بر اساس اطلاعیه واحد بهره برداری اداره آبفا چمران، شبکه آب شرب شهرک بعثت و شهر چمران در روز چهارشنبه مورخه 2 اسفند 1396 از ساعت 7 صبح تا اطلاع ثانوی با قطعی آب مواجه می شوند.

این گزارش می افزاید : دلیل قطعی آب شکستگی و تعمیرات در خطوط اصلی آب شرب این شهر می باشد .

بر این اساس از کلیه شهروندان تقاضا می شود مخازن ذخیره آب شرب منازل خود را آبگیری کرده و امید می رود در مصرف آب صرفه جویی کنند.

در شهرستان بندرماهشهر از جمله شهر چمران در سال های اخیر به ویژه سال گذشته و امسال در تمامی نقاط این شهر به دلیل فرسودگی شبکه آب و فاضلاب شاهد افت فشار و قطعی آب بوده و همین عامل موجب نارضایتی مردم به ویژه در تابستان شده است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 1اسفند 96، کدمطلب:82838630، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
من اخبار استان هارو به جد پیگیری میکنم و واقعا دارم میبینم که امار ها و خبر ها در رابطه با بی ابی نگران کننده ست...مسئولین چرا خوابن؟
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
اب یه مدت که قطع باشه مردم قدر این مایه زندگی و حیات رو بیشتر میدونن و در مصرف اون صرفه جویی میکنن
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین