پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
استاندار گیلان گفت: متاسفانه 34 درصد از طلاق‌های صورت گرفته و 60 درصد از دادخواست‌های طلاق ناشی از مصرف مواد مخدر است.

شعار سال: دکتر مصطفی سالاری در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و درگذشتگان حادثه سقوط هواپیما، عنوان کرد: انتظار دارم علاوه بر کشفیات، در پیشگیری و درمان نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عوامل مختلف اجتماعی، سیاسی و امنیتی در کاهش یا افزایش قاچاق یا مصرف مواد مخدر تاثیر گذارند، گفت: هرچه دقیق‌تر تحلیل کنیم اثربخشی بیشتری خواهیم داشت و از هدررفت انرژی و زمان نیز جلوگیری می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان، با اشاره به اینکه متاسفانه 34 درصد از طلاق‌های صورت گرفته و 60 درصد از دادخواست‌های طلاق ناشی از مصرف مواد مخدر است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد بایستی توجه و جهت‌دهی مناسبی داشته باشیم.

سالاری، توسعه ورزش همگانی در شهر و روستا را اثربخش دانست و تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این خصوص بهره برد.

وی با بیان اینکه می‌توان از فضای آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش و مهارت آموزی بانوان که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند، بهره برد، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات بدون سود بانکی به بانوان آموزش دیده فنی و حرفه‌ای که از بند اعتیاد رهایی پیدا کرده‌اند، از جمله اقداماتی است که می‌تواند علاوه بر اشتغالزایی، به بهبود زندگی اجتماعی آن ها نیز کمک کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 2 اسفند 96، کد مطلب: 96120200497، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
34درصد ناشی از اعتیاده
اعتیادم اکثرش ناشی از بیکاری و تنگی معیشته
طلاق ها هم ی درصدیش مربوط ب معیشت و بیکاریه
یعنی حل مشکل معیشت و بیکاری هم مشکل اعتیاد و هم خانوا ه هارو و هم امنیت. حل میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین