پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مدیر پروژه سد سرابی عنوان کرد: تصفیه خانه آب شرب شهر تویسرکان با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

شعار سال: حمیدرضا هدائی در بازدید از تصفیه خانه در حال ساخت سد سرابی اظهار داشت: آب اشامیدنی شهرهای تویسرکان و سرکان از چاه های آب دشت فریازان تامین می شد اما اکنون با کاهش قابل توجه منابع آب زیر زمینی، استفاده از آب سد سرابی برای تامین آب آشامیدنی این دو شهرو برخی روستاهی اطراف در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: طرح ساخت تصفیه خانه سد سرابی با ۳۵ درصد پیشرفت به روش BOT و با حضور بخش خصوصی و اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

هدائی با اشاره به مزیت های استفاده از روش BOT و مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های مختلف عمرانی گفت: تاخیر در روند امور اجرایی در روش BOT به ضرر سرمایه گذار بخش خصوصی تمام می شود و به همین دلیل سرعت اجرای طرح در این روش بیشتر می شود.

وی افزود: تصفیه خانه سد سرابی پس از آغاز به کار می تواند ۳۱۵ لیتر آب در ثانیه به خط انتقال آبرسانی تویسرکان بدهد که این میزان یک و نیم برابر نیاز شهر تویسرکان و سرکان و پاسخگوی دو برابر جنعیت کنونی این شهرها است.

مدیر پروژه سد سرابی همچنین از پیشرفت ۹۸ درصدی طرح خط انتقال آب سد سرابی به مخزن شهر تویسرکان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح تا کنون ۱۵ میلیار تومان هزینه شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 اسفند 96، کد مطلب: 4233244، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
انشالله که هرچی زودتر تصفیه اب این منطقه هم برای مردم خوبمون راه بیوفته
ن.ف83
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
جدا از این طرح ها به سد گاماسیاب هم توجه بشه و گزارش تهییه کنید و ... مردم نهاوند اب مصرفی خوبی ندارند و سراب گاماسیاب میتونه اب شرب مناسبی رو برای این شهر تاریخی فراهم کنه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
خداکنه روز به روز این پشرفت بیشتر بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین