پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
مشاور امور زنان و خانواده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری همایش تخصصی «نقش ارتباطات و فناوری ارتباطات در توان‌افزایی زنان» در هشتم اسفندماه خبر داد.

شعار سال: مشاور امور زنان و خانواده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری همایش تخصصی «نقش ارتباطات و فناوری ارتباطات در توان‌افزایی زنان» در هشتم اسفندماه خبر داد.

سودابه رادفرد با بیان اینکه امور زنان و خانواده اکثر استان‌ها در حال برگزاری دو طرح ملی «خانواده و فضای مجازی» و «نقش فناوری اطلاعات در توان‌افزایی زنان» با رویکرد کارآفرینی و اشتغال هستند، گفت: این طرح در سه سطح مراکز استان، شهرستانها و روستاها در سال ۹۶ اجرا شده و در سال ۹۷ نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، این سمینار تخصصی در وزارت ارتباطات و با حضور دکتر معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد. همچنین مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فیروزآبادی دبیر کمیته ملّی فضای مجازی، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و تمام فعالان حوزه زنان و ICT در این سمینار حصور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد این سمینار تنها ترویجی نیست، افزود: به همین دلیل در برگزاری این همایش قرار است گزارشی از اقدامات عملی که در این حوزه تاکنون انجام شده است، ارائه شود. بعد از ارائه این گزارش نیز برنامه‌های آتی حوزه ارتباطات و توان‌افزایی زنان اعلام خواهد شد.

مشاور امور زنان و خانواده وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه قرار است نقش فناوری اطلاعات در توان‌افزایی زنان در تمام کشور به عنوان یک طر ح ملی انجام شود، اظهار کرد: این همایش گزارشی از اقداماتی است که تاکنون در استان ها انجام شده است. همچنین قرار است در این همایش یک نشست تخصصی با حضور کارآفرینان ICT و جمعی دیگر از متخصصان نیز برگزار شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری مادر ایران ، تاریخ انتشار 2اسفند 96، کدمطلب: 914، www.irananasi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
اگه اصول فضای مجازی به خانوم ها که مادران جامعه اند اموزش داده بشه باعث میشه در نسل بعدی تاثیرات خوبی رو بذاره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
خیلی موضوع مهمی رو مورد هدف قرار دادن که باید زودتر از این ها بهش توجه میشد و در راستای مدرنیزه کردن جامعه اسلامی بسیار می تونه قابل توجه باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین