پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به وجود ظرفیت های دریایی، طبیعی و جنگلی در این شهرستان بر لزوم برنامه ریزی مدون در راستای بهره گیری از این ظرفیت ها در زمینه توسعه اقتصادی تأکید کرد.

شعار سالعلی وارسته ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر و ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد ، اظهار کرد:باید در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر و جلب رضایتمندی مسافران تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و نگاه ویژه استاندار گیلان به بحث گردشگری باید در حوزه های مختلف آمادگی لازم را در راستای خدمات دهی بهتر و رضایتمندی گردشگران و مسافران در شهرستان داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به وجود ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی ، جنگل و مناطق کوهستانی زیبا در این شهرستان ، خاطر نشان کرد : باید با برنامه ریزی مدون از این ظرفیت ها به نحو شایسته در توسعه اقتصادی شهرستان استفاده شود.

وارسته یکی از موضوعات مهم مطرح شده در حوزه گردشگری را انعطاف قیمت ها برشمرد و گفت: در این زمینه مسئولان مربوطه پیگیری ها و نظارت بیشتری در سطح شهرستان انجام دهند. وی در ادامه با تأکید براینکه همه دستگاه های ذیربط باید فضا و زیرساخت ها را به گونه ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت های موجود در شهرستان بهره لازم را ببرند، یادآور شد: برنامه ریزها به گونه باشد که مسافران دغدغه ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند.

سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه آموزش در همه ابعاد امری موثر و مهم است و تصریح کرد : توسعه آموزش در حوزه گردشگری و نحوه پذیرش و رفتار با مسافران بسیار مهم و موثر می باشد که نقش بسیار مهمی در ماندگاری گردشگران در شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه صنعت گردشگری و توریسم در ابعاد داخلی و خارجی می تواند پاسخگوی بسیاری از مسائلی که در سطح بین المللی برای کشور ایجاد شده است ، باشد، اظهار کرد: این موضوع سبب می شود نگاه کشورهای جهان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر کند.

وارسته همچنین با بیان اینکه استقرار ستاد خدمات سفر در ورودی های شهرستان امری ضروری است و افزود : نحوه استقبال و خیر مقدم گویی و همچنین ارائه کاتالوگ ها و نقشه شهر و اماکن اقامتی و تفریحی و جاذبه های گردشگری در ورودی های شهرستان در جذب مسافر و گردشگر و ماندگاری آنان در شهرستان بسیار موثر است. سرپرست فرمانداری رودسر در ادامه از همه شهرداران و بخشداران ودستگاه های ذیربط خواست تا با برنامه ریزی موثر در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات رفاهی به گردشگران در ایام تعطیلات میزان رضایتمندی مسافران و میهمانان شهرستان را افزایش دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری می شین ، تاریخ انتشار 2اسفند 96، کدمطلب: 2406، www.mishin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
این مانور ها برای جذب توریست خیلی خوبه اما نباید باعث بشه ک روی فرهنگ بومی مردم ساکن ضربه بخوره.متاسفانه تو مازندران شاهد استحاله فرهنگی ب واسطه توریسم هستیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین