پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با اشاره به افزایش قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب مرغداری به ۸۰۰۰ تومان، گفت: تاکنون بیش از ۲۷میلیون مرغ بر اثر آنفلوانزا معدوم شده است.

شعار سال: ناصر نبی پور با اشاره به کاهش شدید تولید تخم مرغ در کشور، اظهار داشت: میانگین قیمت هر کیلوگرم از این محصول، درب مرغداری به ۸۰۰۰ تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه مرغداران با دولت همکاری کامل دارند و محصول خود را به بازار عرضه می کنند، گفت: بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به شدت در کشور می تازد و تاکنون بیش از ۲۷ میلیون مرغ بر اثر این بیماری معدوم شده اند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران ادامه داد: اگر همکاری تولیدکنندگان نبود با شرایطی که ایجاد شده، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ به حدود ۱۱ تا ۱۲ هزارتومان می رسید.

نبی پور درباره پرداخت خسارت مرغداران، اضافه کرد: صندوق بیمه کشاورزی در حال پرداخت ۳۰ درصد از خسارت تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به واردات تخم مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام، گفت: این اقدام بر روی نرخ تخم مرغ در بازار داخلی تاثیر مثبت خواهد داشت.

نبی پور ادامه داد: به جز شرکت پشتیبانی امور دام کسی نمی تواند با قیمت های فعلی اقدام به واردات کند؛ چون این اقدام اگر توسط بخش خصوصی انجام شود، منجر به زیان آنها می شود.

وی افزود: درخواست ایران برای واردات تخم مرغ از ترکیه قیمت را در این کشور افزایش داده و قیمت تمام شده این محصول برای واردکنندگان حداقل ۷۰۰۰ تومان است؛ بنابراین آنها نمی توانند تخم مرغ های وارداتی را به نرخ ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان بفروشند، باید کمک و یارانه دولت باشد، به همین دلیل شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به واردات کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 اسفند 96، کد مطلب: 4233264: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
چه ویروسی بوده که اینطور فراگیر شده که 27000000رو معدوم کردن
خدارو شکر به انسان ها پیدا نشده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین