پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۱۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
بانوی پرافتخار کشورمان یکی از نامزدهای دریافت جایزه روز جهانی زن از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک انتخاب شد.
شعارسال: کمیته بین‌المللی پارالمپیک به مناسبت روز جهانی زن اقدام به معرفی 5 نامزد برای دریافت جایزه ویژه کرده است. این جایزه قرار است روز 8 مارس (17 اسفند) و یک روز قبل از افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک زمستانی 2018 به فرد منتخب داده شود.

IPC به همین منظور 5 زن را به عنوان نامزدهای دریافت این جایزه معرفی کرده که نام زهرا نعمتی، بانوی پرافتخار کشورمان نیز در بین آنها دیده می‌شود.

نعمتی به عنوان یکی از پارالمپین‌های باافتخار کشورمان سابقه کسب دو طلا، یک نقره و یک برنز در پارالمپیک‌های 2012 و 2016، یک طلا و یک نقره در بازی‌های آسیایی 2010 و 2014 و چندین مدال دیگر در رقابت‌های جهانی را دارد. او همچنین پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2016 ریو بود.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان روز گذشته نیز به عنوان برترین ورزشکار معلول در این رشته در سال 2017 انتخاب و معرفی شد.

در لیست پنج نفره کمیته بین‌المللی پارالمپیک علاوه بر نعمتی نام «اِستر ورگیر» تنیسور 36 ساله از هلند، دکتر «حیات خطاب» رئیس کمیته پارالمپیک مصر، «مینا مجتهدی» رئیس ایرانی‌الاصل کمیته پارالمپیک فنلاند و «سارا استوری» رکابزن معلول 40 ساله اهل بریتانیا و دارنده 16 مدال پارالمپیک دیده می‌شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4اسفند 1396، کدخبر:  1664130،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
امیدوارم توی ایران هیچ وقت هیچ مردی نتونه مانع پیشرفت زنی بشه که لیاقتش دریافت جایزه جهانی زن باشه
ا.ف75
ناشناس
Netherlands
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
بانوان ایرانی همیشه ثابت کرده اند که علی رغم برخی می مهری خا میتوانند هنوز فرصنی برای درخشیدن در عرصه های مختلف جهانی داشته باشند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
ایول همیشه بانوان ما مایه سربلندی ایران زمین بودن و خواهند بود
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین