پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۲۲۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه مدارس کشور امسال بیش از اندازه تعطیل بود، گفت: طرح تعطیلی زمستانه مدارس در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است؛ پس از اتفاق نظر در دولت به مجلس فرستاده می‌شود تا تعیین تکلیف شود.

شعارسال:وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه مدارس کشور امسال بیش از اندازه تعطیل بود، گفت: طرح تعطیلی زمستانه مدارس در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است؛ پس از اتفاق نظر در دولت به مجلس فرستاده می‌شود تا تعیین تکلیف شود.

سید محمد بطحایی با اشاره به تعطیلی مکرر مدارس در کلانشهرهایی مانند تهران، خوزستان، اردبیل و ضرورت جبران این تعطیلات برای دانش‌آموزان، گفت: آغاز و پایان مدارس در کشور براساس قانون مجلس مشخص می‌شود بنابراین آموزش و پروش برای جبران تعطیلات مدارس به دلیل آلودگی و برودت هوا با محدودیت روبه رو است.

وزیر آموزش و پروش دولت دوازدهم با بیان اینکه نمی‌توان سال تحصیلی را بیش از آنچه در قانون مشخص شده ادامه داد، تصریح کرد: آموزش و پروش حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتواند تعطیلات پیش‌بینی نشده مدارس را که امسال بیش از اندازه بود برای دانش‌آموزان جبران کند تا به آموزش دانش‌آموزان آسیب و صدمه‌ای وارد نشود.

طرح تعطیلی زمستانه مدارس در دولت به نتیجه نرسیده است

وزیر آموزش و پروش در پایان افزود: طرح تعطیلی مدارس در زمستان، در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است؛ پس از اتفاق‌نظر در دولت به مجلس فرستاده می‌شود تا تعیین تکلیف شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار 4 اسفند 96،کدخبر: 372063 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
ای کاش میومدن و به وسیله ی. همکاری با وزارت علوم از طریق دانشگاه مشکل الودگی هوارو حل میکردن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
یک زمان بین تعطیلات دانش اموزان مدرسه هم میرفتن! اون موقع اگه ایشن وزیر بود فکر کنم استعفا میداد..خخخ
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
تازه دوره ی احمدی نژاد که خیلی بدتر بود ، باز امسال دلایل مهمی برای بستن مدرسه ها وجود داشت ولی تعطیلی مدرسه بخاطر بین التعطیلین غیر منطقی بنظر میامد!
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
در شرایطی که تعطیلی مدارس با سلامت دانش اموزان درگیره باید صورت بگیره ولی از طرفی باید شرایطی به وجود بیاد تا مطالب درسی به درستی و کامل به دانش اموزان منتقل بشه تا در مدارج بالاتر مشکلی براشون به وجود نیاد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین