پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳
رئیس شورای نظارت بر خوابگاه‌های غیردولتی در استان تهران از اعمال محدودیت اسکان غیر دانشجویی در این خوابگاه‌ها خبر داد.

شعارسال: حسن به‌نژاد درباره آخرین وضعیت صدور مجوز خوابگاه های غیردولتی گفت: شرایط خوابگاه های غیردولتی در حال حاضر بسیار نسبت به گذشته مطلوب تر شده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی دراین زمینه، بسیار هماهنگ و کمک حال صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه‌ها است و هر زمان که نیاز بوده کمک های لازم را انجام داده است.

رئیس شورای نظارت بر خوابگاه‌های غیردولتی در استان تهران گفت: صدور مجوز برای خوابگاه داران در حال انجام است، مجوزها صادر می شود و خوابگاه داران نیز دنبال اخذ مجوز هستند، این درحالی بود که در گذشته بدون مجوز نیز کار می کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر محدودیت اسکان غیر دانشجویی در خوابگاه های غیردولتی در حال اعمال است و هر خوابگاهی که تقاضای مجوز کرده، اگر شرایط لازم را داشته، مجوز فعالیت آن صادر شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 4اسفند1396، کدخبر: 668776: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
بخدا یه سری بچه های دانشجو خوابگاه ندارن بچه ها سرگردون موندن و نمی دونن کجا بخوابن خیلیا شون رو زمین و نماز خونه خوابگاه می خوابن چرا به این مسئله به این مهمی رسیدگی نمی شود ؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین