پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
استاندار مازندران از ورود کشتی تفریحی کروز طی ایام نوروز به دریای خزر خبر داد و گفت: مذاکرات اولیه با سرمایه‌گذار این پروژه صورت گرفته است.

شعار سال: محمد اسلامی با بیان اینکه روز گذشته صحبت هایی با سرمایه گذار بخش خصوصی برای ورود کشتی تفریحی کروز به دریای استان شده است افزود: معاون امور عمرانی استان پیگیری در این زمینه داشته و سرمایه گذار قرار است با اجاره دهنده کشتی قرار داد ببندد.

وی اظهار داشت: در صورت تحقق این قرارداد، کشتی تفریحی از ۲۰ اسفندماه تا ۲۰ فروردین ماه برای سفرهای تفریحی و دریایی فعالیت می کند.

اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا دو فروند کشتی تفریحی به استان بیاوریم درباره مسیر فعالیت این کشتی گفت: این کشتی از بندر انزلی به نوشهر و سپس به امیرآباد سیر و مسافران را جابجا می کند.

استاندار مازندران همچنین به سفر رئیس مجلس به استان و دیدار با وی اشاره و اضافه کرد: در این دیدار، بنده گزارشی از وضعیت استان و ۱۲ برنامه محوری توسعه استان ارائه کرده ام که مورد توجه رئیس مجلس قرار گرفته است.

اسلامی درباره تغییرات در حوزه ستادی استانداری مازندران گفت: درتلاش هستیم تا با اخذ مجوز یک معاونت را تجزیه و تبدیل به دو معاونت کنیم و منتظر دریافت این مجوز هستیم و با این تغییرات، تغییرات دیگری در حوزه ستادی استانداری نخواهیم داشت.

استاندار مازندارن درباره جابجایی و تغییر فرمانداران نیز گفت: چند فرماندار دیگر در سطح استان تغییر و جابجا می شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 اسفند 96، کد مطلب: 4234638: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
امسال 200 و خورده ای میلیارد از دریای مازندران تجارت صورت گرفت میتونیم با اضافه کردن موارد مختلف و سیاست گذاری های جدید این مقدارو یا با کار های تفریحی یا با تجارت بیشتر کنیم
ناشناس
Romania
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
امسال 200 و خورده ای میلیارد دلار از دریای مازندران تجارت صورت گرفت میتونیم با اضافه کردن موارد مختلف و سیاست گذاری های جدید این مقدارو یا با کار های تفریحی یا با تجارت بیشتر کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
در زیمینه گردشگری هرگونه هزینه هایی که انجام بشه من به چشم سرمایه گذاری می بینمش
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین