پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خواستار بازنگری جامع در قانون حمایت از صنایع و واحدهای صنعتی در آستانه تعطیلی شد.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خواستار بازنگری جامع در قانون حمایت از صنایع و واحدهای صنعتی در آستانه تعطیلی شد.

سیدحامد عاملی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: آئین نامه اجرایی حمایت از صنایع در راستای پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی در آستانه تعطیلی تصویب شده که تیمی متشکل از نماینده وزارت کار و اقتصاد، برنامه و بودجه و نماینده اتاق بازرگانی در آن حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه اغلب واحدهای معرفی شده این هیات دارای مشکلات سرمایه در گردش و تامین حقوق کارگری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: طبق آئین نامه مصوب شده واحدهای تولیدی مشکل دار احصا شده و اعضا با ورود به آن عهده دار مدیریت مجموعه می شوند که با جلوگیری از تعطیلی این واحدها در واقع جلوی دامن زدن به بیکاری در کشور گرفته می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با یادآوری اینکه رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با حکم هیات وزیران نماینده اتاق بازرگانی در این هیات هستند، تصریح کرد: ما باید با استفاده از ظرفیت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با توجه به تحولی که در شرایط اقتصادی کشور و بالطبع استان اردبیل ایجاد شده است نسبت به معرفی واحدهای تولیدی موجود در استان که با این مشکلات روبرو هستند به هیات حمایت از صنایع اقدام کنیم.

عاملی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی در استان نیازمند طرح شدن در این هیات هستند، اضافه کرد: اگر در استان واحدی وجود دارد که با وجود عملکرد هیات حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع فعال سازی آنها از سر گرفته شده است نشانگر این اصل است که نیاز است تا قانون به صورت جامع و کامل بازنگری شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم سرمایه های موجود در کشور دچار رکود شده و در گذر زمان از دست بروند، بیان کرد: در استان اردبیل نیز باید این واحدها از طریق اتاق بازرگانی و استانداری احصا شده و قصور در این زمینه قابل قبول نیست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1396، کدخبر: 96120501862، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
واقعا باید این نظریه اعمال بشه
این چه حمایت از صنایعیه که حساب های بانکیمعاف از مالیاتن و صنایع مالیت های سنگین برش بسته میشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین