پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
رئیس شورای رقابت از طرح جریمه صاحبان آگهی های تبلیغاتی اغواکننده و غیرواقعی خبر داد.

شعار سال: رضا شیوا با اشاره به اینکه متأسفانه تبلیغات اغواکننده در سطح جامعه در مورد فروش کالا و خدمات مشاهده می شود، اظهار داشت: براساس بند ه ماده 45 سیاست های کلی اصل 44 " هراظهار شفاهی، کتبی یا هر عملی که کالا یا خدمت را به صورت غیرواقعی با کیفیت، مقدار، درجه، وصف، مدل یا استاندارد خاص نشان دهد و یا کالا و یا خدمت رقبا را نازل جلوه دهد" خلاف قانون بوده و شورای رقابت به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مثلا در یک نمونه در یکی از تبلیغات ها افزایش 10 برابری حافظه با مصرف یک کالا مطرح شده افزود: درصددیم این تخلفات را در فضای مجازی و حتی مجلات و غیره بررسی کنیم و جریمه هایی را برای آن ها در نظر بگیریم.

رئیس شورای رقابت تصریح کرد: در حوزه شوینده ها هم تبلیغات گمراه کننده ای برای فروش بیشتر توسط برخی سودجویان انجام می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 اسفند 96، کد مطلب: 1664206، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
مردم هم باید در این زمینه ها کمی عقلانی عمل کنند معلوم است که بسیاری از این تبلیغ ها الکیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین