پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
فرماندارآوج گفت: بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار به شهرستان آوج اختصاص داده شده است.

شعارسال: فرماندارآوج گفت: بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار به شهرستان آوج اختصاص داده شده است.

علی‌اکبر سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح حمایت از ایجاد وتوسعه اشتغال پایدارروستایی از طرف دولت بیش از 115 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی به شهرستان آوج اختصاص داده شده است.

وی افزود: تمام مسئولان و مدیران شهرستان آوج موظف هستند تا در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند تا بتوانیم اعتبار اختصاص داده شده را جذب کرده و شاهد رونق اقتصادی و توسعه فضای کسب و کار در روستاها باشیم.

فرماندار آوج تصریح کرد: این طرح یک فرصت طلایی برای توسعه همه جانبه شهرستان است و اعتبار لحاظ شده برای شهرستان زمینه‌سازبیش از 960 فرصت شغلی برای روستائیان است که باید با همت همه جانبه مردم ودستگاه‌ها دراین راستا گام‌های مثبتی برداشته شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: مقرر شد سهم اشتغال درحوزه‌های کشاورزی، باغداری و دامداری، پرورش طیور و گردشگری و بومگردی درسطح استان مورد توجه قرارگیرد که خوشبختانه شهرستان آوج قابلیت واستعداد سرشاری درحوزه‌های یادشده دارد.

وی با بیان اینکه دولت توجه ویژه به روستاها دارد عنوان کرد: خوشبختانه رویکرد دولت تدبیر و امید نیز محرومیت‌زدایی و توسعه پایدار مناطق محروم بوده و در این راستا خدماتی که در شهرستان آوج تحقق یافته با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

فرماندار آوج بیان کرد: در این دولت شاهد تحول در حوزه سلامت، رسیدگی به وضعیت زندگی محرومین جامعه با اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان و توجه ویژه به شهرستان‌های محروم وکم برخورداری مانند آوج بوده‌ایم و این نگاه ویژه با گازرسانی به کلیه روستاهای شهرستان آوج در چند سال گذشته به منصه ظهور رسیده و تحقق یافته است.

سلیمانی اظهار داشت: مردم شهرستان آوج به‌‌ویژه بخش و شهر آبگرم باید با سعه صدر، تحمل و بردباری و حمایت از اقدامات صورت گرفته، امید و انگیزه را در بین مسئولان افزایش دهند و قطعا صبر و بردباری مردم نتیجه‌ای جز آبادانی و شکوفایی منطقه نخواهد داشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: د ردهه فجر امسال 34 طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر220 میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید که مهمترین وبزرگترین طرح، افتتاح گازرسانی به 11 روستای شهرستان و نیز پروژه‌هایی در بخش‌های کشاورزی و راه بود که با حضوراستاندار افتتاح شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1396، کدخبر: 1664852، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
بحث اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری به آن همیشه اشاره میکنند راهگشای بسیاری از مشکلات کشور میتواند باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین