پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
فرماندار یزد گفت: برخی ادارات در مرکز استان یزد شعبه شهرستانی ندارند و این امر روند رسیدگی به متقاضیان اشتغال را کند کرده است.

شعارسال: فرماندار یزد گفت: برخی ادارات در مرکز استان یزد شعبه شهرستانی ندارند و این امر روند رسیدگی به متقاضیان اشتغال را کند کرده است.

مصطفی سالاری صبح امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به وجود نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت استان در شهرستان یزد اظهار داشت: بالغ بر ۷۰ درصد مسائل و حتی در برخی از موارد ۱۰۰ درصد موارد استان در شهرستان یزد پیگیری می شود.

سالاری با اعلام اینکه شهرستان یزد در حوزه کارگروه های اقتصادی مقاومتی و اشتغال فعال بوده و توانسته در راستای سیاست های دولت و مسئولان ارشد استان گام بردارد، افزود: متhسفانه با توجه به عدم وجود برخی از ادارات شهرستان در حوزه اشتغال روند رسیدگی به پرونده های متقاضیان در حد مطلوب نیست.

وی اضافه کرد: تأکید داریم با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی مرتبط به‌محض دریافت پرونده‌های تکمیل‌ شده توسط متقاضیان مدارک و مستندات برای رسیدگی و طرح در کارگروه اشتغال شهرستان به دبیرخانه این کارگروه ارسال شود.

اصلاح ساختار بودجه ریزی، مالی و پرسنلی همکاران فرمانداری و بخشداری های تابعه از مهمترین مباحثی که فرماندار یزد در این دیدار به آنها پرداخت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1396، کدخبر: 4235572، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
این کند شدن میتونه بخاطر این باشه که یه عده خلاف قانون موجود دارن با دستای پشت پرده برای عزیزاشون کار جور میکنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
اقا در کجا مطلوبه که در یزد باشه؟اصلا در زمینه اشتغال درسته مشکل داریم اما حس میکنم بخش خیلی بزرگیش بخاطر کم همتی مسئولینه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین