پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
با وجود اینکه کمتر از یک ماه برای ثبت نام کارت هوشمند ملی فرصت باقی مانده، به دلیل مراجعه بالای مردم و نبود زیرساخت مناسب، سامانه ثبت نام از هفته گذشته مختل شده این در حالی است که مسئولان گفته بودند امروز این اختلال رفع می‌شود.

شعارسال: تاکنون بیش از 37 میلیون نفر پیش ثبت‌نام کارت هوشمند ملی را انجام داده اند و از این تعداد 33 میلیون نفر به صورت کامل مراحل ثبت‌نام انجام شده است.

کمی بیشتر از 31 میلیون نفر هم کارت ملی هوشمند خودشان را تحویل گرفته‌اند.

مهلت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی فقط تا پایان سال است و متقاضیان برای ثبت نام باید وارد سامانه کارت ملی هوشمند به آدرس https://www.ncr.ir/  شوند و پس از ورود به سامانه وارد قسمت ثبت نام جدید شده و اطلاعات شخصی خود وارد کنند.

این درحالی است که از هفته گذشته سامانه کارت ملی هوشمند قطع شده و متقاضیان سردرگم شده اند.

البته مسئولان مربوطه ابراز امیدواری کرده‌اند که مشکل سایت در حال رفع است و از شنبه یعنی امروز این اختلال برطرف می شود.

براساس پیگیری های انجام شده،علت این قطعی، مراجعه بالای متقاضیان به سایت در مهلت باقی مانده است.

سیف الله ابوترابی گفته بود: به دلیل حجم بالای مراجعه برای ثبت نام کارت هوشمند ملی در ماه پایانی باقی مانده از سال، سیستم ثبت نام مختل شد.

وی ادامه داد: با کمک وزارت فناوری اطلاعات، ظرفیت ثبت نام کارت هوشمند ملی بیشتر شده است و مشکل رفع خواهد شد.

این مقام مسئول البته گفته بود که هیچ نگرانی برای متقاضیان وجود ندارد و آنها می توانند تا آخرین روز اسفند ماه پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

 در پشت کارت‌های ملی تاریخ اعتبار متعددی وجود دارد و این تاریخ اعتبار نیز در چندین مرحله تمدید شده است. بنابراین تمام کارت‌هایی که تاریخ اعتبارشان قبل از29 اسفند 96 است، عملا از اول فروردین سال 97 فاقد اعتبار هستند و افراد نیز باید تا پایان اسفند 96 برای ثبت‌نام کارت‌ملی هوشمند اقدام‌ کنند و با گرفتن رسید کارت ملی هوشمند تا اخذ کارت از این رسید برای اقدامات اداری خود استفاده کنند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 5اسفند 1396، کدخبر: 13961205000579  ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
سلام .من با سایت قبلی کارت ملی برای 14 نفر پول پرداخت کردم و حالا که سایت به روز شده نه روز و نه تاریخ را ذخیره نمیکنه .چه باید کرد ؟راهنمایی کنید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین