پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
پسر بنزین فروش مینابی و قهرمان دو ومیدانی و عضو تیم ملی به مسابقات جاکارتای اندونزی دعوت شد،این درحالی است که این نخبه افتخار آفرین ورزشی که با معلولیت هم دست و پنجه نرم می کند هیچ سهمی از مصوبات مجلس و دولت پیرامون اشتغال و اولویت استخدام برای معلولان و نخبگان بهره نبرده است.

شعارسال:پسر بنزین فروش مینابی و قهرمان دو ومیدانی و عضو تیم ملی به مسابقات جاکارتای اندونزی دعوت شد،این درحالی است که این نخبه افتخار آفرین ورزشی که با معلولیت هم دست و پنجه نرم می کند هیچ سهمی از مصوبات مجلس و دولت پیرامون اشتغال و اولویت استخدام برای معلولان و نخبگان بهره نبرده است.

به نقل از میناب جنوب، شهرستان میناب با جمعیت ۲۵۹ هزار نفر جمعیت بیش از ۵ هزار معول جسمانی و حرکتی دارد که در این بین تعدادی از معلولین شهرستان قهرمانان ملی پوش در رشته های ورزشی، دو و میدانی، پرتاب دیسک، نیزه، پرش طول و پرتاب نیزه می باشند.

پرویز خادمی یکی از قهرمانان مسابقات دو میدانی معلولین استان هرمزگان و عضو تیم ملی یکی از ورزشکاران مینابی است که به تازگی از سوی فدراسیون ورزش کشور برای شرکت در مسابقات دومیدانی جاکارتای اندونزی دعوت شده است.

این قهرمان دو و میدانی،مدال طلای مسابقات دو۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر، رکوردار دو۴۰۰ متر در یک دقیقه و هفت ثانیه و رکوردار دو ۱۰۰ متر در ۱۲ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه، مدال نقره بازی های تهران انتخابی به تیم ملی در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی همچنین دارنده مدال نقره در دو ۱۰۰ و ۲۰۰ متر بازی های مهر رضوی مشهد مقدس در سال ۹۲ کسب کرد ولی به دلیل نداشتن مربی و سرپرست نتوانست قهرمان شود و ۲ مدال نقره در دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر در سال ۹۳ به جمع افتخارات ورزش استان هرمزگان اضافه کند.

پرویز خادمی معلول جسمانی در بخش آی دی در سال ۹۴ به دلیل مشکلات مالی نتوانست در مسابقات حاضر شود و در سال ۹۵ نائب قهرمان کشور شد و در همین سال توانست رکورد دو یکصد متر جابجا کند و قهرمان شود.

این نخبه ورزشی کسب افتخارات در عرصه های ملی را مرهون دعای خیر مادر و حمایت های خانواده و همکاری مسئولین مربوطه می داند و برای کسب افتخارات بیشتر تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات جاکارتای اندونزی در روستای خود آغاز کرده است.

قهرمان ملی پوش مینابی در کنار ورزش برای کسب درآمد و تامین معاش خانواده و برای اینکه کمک حال پدر خانواده بشود در حاشیه خیابان واقع در دهستان حکمی به شغل بنزین فروشی سیار مشغول است.

اگرچه در‌ سال ٨٣ تصویب شد تا ٣‌درصد از سهمیه استخدامی سازمان‌های دولتی و خصوصی، باید برای معلولان درنظر گرفته شود، اما عملا این اتفاق نیفتاده و امروزه تعداد زیادی از معلولان شهرستان میناب از قاعده اشتغال و استخدام دولتی محروم بوده اند و قهرمانان هم باید در کنار مردم شغل بنزین فروشی را اتخاذ کنند

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت دانا ، تاریخ انتشار 5اسفند 96، کدخبر: 1317302، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
واقعا با پیگیری های شهری و شناخت ظرفیت ها و افراد توانمند استان ها میشه سرنوشتشون رو عوض کرد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
واقعا این همه استعداد تو ایران داره حروم میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین