پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۴۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به وضعیت برنج‌های آلوده اروگوئه‌ای گفت: به صورت جدی پیگیر تعیین تکلیف این برنج‌ها هستیم.

شعارسال:مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به وضعیت برنج‌های آلوده اروگوئه‌ای گفت: به صورت جدی پیگیر تعیین تکلیف این برنج‌ها هستیم.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به وضعیت برنج‌های آلوده اروگوئه‌ای که از سال گذشته وارد استان شده است، اظهار کرد: ما پیگیر تعیین تکلیف این برنج‌ها هستیم و قرار شده تا هرچه سریع‌تر نتیجه به ما اعلام شود.

وی با بیان اینکه ما پیگیری‌ها را از طریق شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام می‌دهیم، ابراز کرد: میزان آرسنیک این برنج‌ها بیش از حد استاندارد تعریف شده در ایران است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه این برنج‌ها فضای انبارهای ما را اشغال کرده است، گفت: آن چیزی که ما می‌توانیم در این خصوص انجام دهیم پیگیری مجدانه برای تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این برنجها است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان امانتدار تا زمان تعیین تکلیف برنجهای اروگوئه‌ای آنها را در انبارها نگهداری کرده‌ و اکنون منتظر تعیین تکلیف هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت دانا ، تاریخ انتشار 5اسفند 96، کدخبر: 1317442، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
هیچ کدوم از این برنج ها به کیفیت برنج طارم تولید داخل نمیرسه ، کاش در زمینه تولید برنج به خودکفایی کامل میرسیدیم که نیازی به واردات این محصول نباشه
ا.ح75
ناشناس
Norway
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
این همه کشاورزهای ما دارن نابود میشن برای تولید برنج حالا ما باید از اروگوئه بریم جنس بیاریم؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین