پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۵
مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان از پایان طرح بخشودگی جرایم بدهکاران به این صندوق تا تا ساعت 24 امشب پنجم اسفند ماه خبر داد.

شعارسال: مهندس ذوالفقار یزدانمهر ‌ ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور رفاه حال دانش آموختگان و وصول مطالبات معوق صندوق رفاه دانشجویان برای پرداخت وام به دانشجویان جدید با مصوبه هیئت امنا این صندوق و با دستور وزارت علوم طرح بخشودگی صد درصدی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با شروع طرح فوق و با اطلاع رسانی وسیعی که صورت گرفت شاهد استقبال گسترده‌ای از سوی دانش آموختگان برای بازپرداخت بدهی بودیم که که بدهی‌های خود به صندوق را پرداخت کردند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر دانش آموختگان برای در نظر گرفتن فرصت بیشتر جهت استفاده از طرح فوق، این فرصت که از 12 بهمن ماه شروع شده مجدد تا ساعت 24 امشب پنجم اسفندماه تمدید شده است و دانش آموختگان در مهلت باقی مانده فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه پرداخت صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir و بازپرداخت کل باقی‌مانده بدهی خود بصورت یکجا، از این طرح استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1396 ، کدخبر: 96120501806 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
باز خوبه که برای بدهکاری های دانش جویان جریمه در نظر نمی گیرید...همه اگاهن که دانش جو جماعت الان واقعا هیچی نداره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین