پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۴۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷
با اینکه، همه این شماره در یاد و خاطر تمامی مردم نمی مانند اما شماره های ضروری 110، 115 و 125 و موارد بسیار کاربردی 118 و 119 در ذهن جمع کثیری از افراد ماندگار شده است.

شعارسال: تلفن های خدماتی کشوری، از سال های دور سه رقمی بوده اند که 125 و 119 آتش نشانی از قدیمی ترین آن هاست.

با اینکه، همه این شماره در یاد و خاطر تمامی مردم نمی مانند اما شماره های ضروری 110، 115 و 125 و مواردبسیار کاربردی 118 و 119 در ذهن جمع کثیری از افراد ماندگار شده است.

حالا اما، پس از مدت ها، قوانین جدیدی برای رایگان شدن برخی از این کدهای خدماتی تصویب شده و در همین راستا کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، تعرفه کدهای خدماتی سه رقمی را اعلام کرد که طی آن 7 تلفن 3 رقمی رایگان و 24 شماره هزینه دار معرفی شدند.

طبق نظر کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای 24 کد خدماتی هزینه دار، نرخ معمولی تماس از تلفن ثابت به ثابت و تعرفه عادی مکالمه از تلفن همراه به ثابت دریافت می گردد.

بر اساس این مصوبه، تماس با شماره های زیر رایگان اعلام شد:



تماس با 7 تلفن 3 رقمی رایگان شد

ضمنا مکالمه با 24 کد خدماتی زیر نیز هزینه در بر خواهد داشت:


تماس با 7 تلفن 3 رقمی رایگان شد

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیجیاتو، تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1394، کدخبر: 50622 ، www.digiato.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین