پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
با نهایی شدن تفاهم نامه همکاری مابین مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه بناب و مرکز رشد علم و فناوری نصر، تمام دانشجویان استان آذربایجان شرقی می‌توانند از طریق مرکز رشد دانشگاه بناب اقدام به پروژه کسر خدمت کنند.

شعار سال: تمام دانشجویان استان آذربایجان شرقی می‌توانند از طریق مرکز رشد دانشگاه بناب اقدام به پروژه کسر خدمت کنند.

با توجه به نهایی شدن تفاهم نامه همکاری فی مابین مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه بناب و مرکز رشد علم وفناوری نصر ارائه پروژه کسر خدمت منوط به معرفی مرکز رشد واحد‌های فناور بناب است و همه دانشجویان استان آذربایجان شرقی می‌توانند از طریق مرکز رشد دانشگاه بناب اقدام به پروژه کسر خدمت کنند.

طبق تفاهم نامه بعمل آمده امتیاز پروژه کسر خدمت برای اولین بار در کشور به دانشگاه بناب واگذار شده است و دانشجویان ساکنان استان آذربایجان شرقی از طریق مرکز رشد واحد‌های بناب معرفی و در اولویت خواهند بود.

صاحبان طرح‌های فناور از خدمات حمایتی و تسهیلاتی این مراکز بهره‌مند خواهند بود و تحت پوشش مرکز رشد واحده‌ای فناور شهرستان بناب از تسهیلات مالی بلند مدت و بدون بهره تا سقف ۵۰۰ میلیلون ریال بهره‌مند خواهند بود.

مرکز واحد‌های فناور شهرستان بناب تنها مرکز رشد اقماری در سطح استان آذربایجان شرقی است که از سوی پارک علم و فناوری استان اختیارات ویژه‌ای از جمله تشکیل شورای فناوری و عقد قرارداد‌ها با شرکت‌های فناور به این مرکز اعطا شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 3 اسفند 96، کد مطلب: 668630: www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
دانشگاه بناب دانشگاه ازاده یا دولتی به حساب میاد؟ ایا کادرش میتونن در این زمینه موفق عمل کنند؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین