پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: استان اردبیل در حوزه کیفی ساخت و سازها جزو سه استان برتر کشور محسوب می‌شود.

شعارسال: رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: استان اردبیل در حوزه کیفی ساخت و سازها جزو سه استان برتر کشور محسوب می‌شود.

اردشیر آرش ، اظهار کرد: صنعت ساختمان نسبت به سال گذشته از تغییر و رونق چندان متفاوتی برخوردار نبوده و وضعیت ما در این 11 ماه در حوزه ساخت و ساز مشابه سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط موجود نوید آینده روشن از رونق صنعت ساختمان دارد که امیدواریم نسبت به سال‌های گذشته بهبود وضعیت را در صنعت ساخت و ساز شاهد باشیم.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ادامه داد: ما در سال‌های گذشته به دلیل آنکه ساخت و سازهای انبوهی را شاهد بودیم بسیاری از این واحدها دست سازندگان باقی مانده است که انتظار می‌رود با رونق صنعت ساختمان این شرایط و اوضاع تغییر پیدا کند.

آرش در ادامه بیان کرد: واقعیت این است که ما کنترل کننده کیفیت ساختمان هستیم ولی هر کاری از دستمان برآید برای رشد و توسعه صنعت تولید مصالح ساختمانی با کیفیت و قیمت مناسب اقدام می‌کنیم.

وی گفت: در اردبیل تولید مصالح استاندارد با کیفیت بالا و با هدف رسیدن به خودکفایی مورد توجه و مدنظر است و از مسئولان انتظار می‌رود حمایت‌های لازم را از صنعت تولید مصالح ساختمانی و صنایع وابسته این بخش انجام دهند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های استاندار اردبیل از حوزه نظام مهندسی و صنعت ساختمان، اضافه کرد: قطعا با حمایت‌ها و همراهی‌های شایسته ما به سمت تولید مصالح مطلوب‌تر و با کیفیت‌تر حرکت خواهیم کرد.

آرش ادامه داد: با توجه به اینکه ما با اکثر استان‌ها در ارتباط و تعامل هستیم در صنعت ساخت و ساز جزو سه استان برتر کشور محسوب می‌شویم که به صورت کیفی در این حوزه ورود پیدا کردیم.

وی بیان کرد: هر چند برخی گله‌مندی‌ها از کیفیت ساختمان‌ها وجو دارد اما 95 درصد نظارت‌های ما دقیق و کمتر از 5 درصد کار دارای ایراد و اشکال است که این امر نیز طبیعی به نظر می‌رسد.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به عضویت 10 هزار و 300 نفر از مهندسان استان در سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و افزود: 5 هزار و 800 نفر از این مهندسان به شکل پروانه‌دار فعالیت می‌کنند.

آرش در مورد برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقای پایه مهندسان نیز خاطرنشان کرد: باید مهندسان برای ارتقای پایه خود در چهار دوره آموزشی شرکت کنند و مجریان نیز 76 ساعت دوره آموزشی را در راستای اخذ صلاحیت اجرای پروژه‌ها به شکل تخصصی سپری می‌کنند.

عضو دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان اردبیل تصریح کرد: در دوره هفتم فعالیت نظام مهندسی ساختمان 10 برابر سال‌های گذشته دوره آموزشی برگزار کردیم و با دعوت از اساتید برجسه استانی و کشوری سعی کردیم تا در این زمینه توان مهندسان را ارتقا دهیم.

آرش با تبریک روز مهندس گفت: 5 اسفند سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان روز مهندس نامگذاری شده که در این روز با حضور مسئولان و مقامات استانی و اعضای نظام مهندسی جشنی بزرگ در شان مهندسان برگزار خواهد شد امیدواریم در این روز بتوانیم ضمن نشان دادن مظلومیت مهندسان زمینه اعتلای شان و منزلت فعالان این بخش را فراهم کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396، کدخبر: 96120602432، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
واقعا در هر زمینه ای که وارد استان اردبیل میشیم جز توانمندی و استعداد چیزی مشاهده نمیشه! واقعا قابل افتخاره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین