پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به نامه سازمان آب‌ و برق به مجتمع پرورش ماهی آزادگان در خصوص ممنوعیت تخصیص آب به مزارع پرورش ماهی، گفت: نمایندگان مجلس با جدیت به مسئله ورود خواهند کرد و اجازه تعطیلی مزارع پرورش ماهی را نمی‌دهند.

شعارسال: نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به نامه سازمان آب‌ و برق به مجتمع پرورش ماهی آزادگان در خصوص ممنوعیت تخصیص آب به مزارع پرورش ماهی، گفت: نمایندگان مجلس با جدیت به مسئله ورود خواهند کرد و اجازه تعطیلی مزارع پرورش ماهی را نمی‌دهند.

جواد کاظم نسب الباجی ، با تأکید بر اینکه مجتمع‌های پرورش ماهی تعطیل نمی‌شوند، اظهار کرد: پس از اتمام تعطیلی مجلس به این مسئله ورود می‌کنیم و وزرای نیرو و کشاورزی را زیر سؤال خواهیم برد.

وی افزود: مزارع پرورش ماهی منبع درآمد هزاران نفر است و اگر بنا بر کاهش مصرف آب باشد باید این مسئله شامل مزارع نیشکر شود.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه سازمان آب‌ و برق به مجتمع پرورش ماهی آزادگان در خصوص ممنوعیت تخصیص آب به مزارع پرورش ماهی، عنوان کرد: نمایندگان مجلس با جدیت به مسئله ورود خواهند کرد و اجازه تعطیلی مزارع پرورش ماهی را نمی‌دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396، کدخبر: 13961206000600 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
خیلی ها در این مجتمع ها در حال نون در آوردن هستند ، از نماینده محترم مجلس خواهشمندیم به قول خود وفادار بماند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین