پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌ها باید در قالب اهداف عملیاتی دنبال شود.

شعارسال: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌ها باید در قالب اهداف عملیاتی دنبال شود.

هادی احمدنیا ظهر امروز در برنامه تجلیل از پیشکسوتان کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان اظهار کرد: هر جا کار روشمندی صورت پذیرد، نشانه وجود چهارچوب‌های قوی نظری است.

وی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش بنیان‌های نظری تعلیم و تربیت بر دوش شهیدان رجایی و باهنر بود، تصریح کرد: تربیت جز جدایی‌ناپذیر آموزش و پرورش است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه به مدد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ما موظفیم تربیت را در همه ساحت‌ها پاس بداریم و عملیاتی کنیم، بیان کرد: باید به این نتیجه رسید، که مدرنیته به معنای مدرن شدن در ابزار و ظواهر نیست.

احمدنیا با اشاره به اینکه در کانون‌های تربیتی می‌تواند ابعاد فراموش شده تربیتی را احیا کند، افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌ها باید در قالب اهداف عملیاتی دنبال شود.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان با اشاره به فعالیت بخش‌های مختلف این کانون عنوان کرد: این کانون در حوزه‌های مختلف ورزشی، تربیتی، هنری و فرهنگی اقدام به ارائه آموزش می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396، کدخبر: 13961206000960، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
با ظهور تکنولوژی های جدید کم کم تمایل مردم به کتاب و کتاب خوانی در حال کاسته شدن است ، در حالی که در دیگر کشور ها رشد فزاینده ای را دارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین