پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
رئیس کل دادگستری استان تهران، از ارجاع پرونده یکی از معترضان به قانون حجاب به دادگاه خبر داد.

شعارسال: غلامحسین اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده دختران معترض به حجاب اجباری موسوم به دختران انقلاب گفت: تقاضای‌ من این است که مجموعه رسانه ای ما دقت بکنند چرا که برخی‌ واژه‌ها، واژه های مقدسی است.

وی با بیان اینکه انقلاب از واژه‌های مقدس است، گفت: دیگران این عناوین مجعول را به کار می برند و دختران انقلاب از این دست واژه‌های مجعول است.

اسماعیلی در خصوص نحوه رسیدگی به این پرونده اظهار داشت: در مرجع قضایی نگرش مان به اعمال مجرمانه است و نه به جنسیت افراد کار داریم و نه به محل وقوع جرم.

وی تصریح کرد: اعمال غیرقانونی افراد را با ضوابط قانونی می سنجیم و بر همین اساس هم تصمیم قضائی می گیریم.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: بر اساس استعلام که تا هفته گذشته داشتم، یکی از اینها کیفرخواست خورده و به دادگاه انقلاب ارجاع و تعیین شعبه شده است.

وی افزود: پرونده برای رسیدگی به شعبه ارجاع شده و احتمالا تعیین وقت هم شده است و بزودی رسیدگی می شود.

 چندی پیش برخی از افراد معترض به حجاب اجباری در اقدامی عجیب با ایستادن بر بلندی ها در معابر عمومی اقدام به کشف حجاب و اعتراض علیه قانون حجاب می کردند که در این راستا تعدادی هم بازداشت شدند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار: 6اسفند 1396، کدخبر:  4236100 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
40سال گذشته ولی هنوز حجاب رو تبیین نکردیم
خوب به جای این همه کتب معارف الکی مسئله حجاب مطهری و ...درس بدیم به دانشجوها
ا.ف75
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
واقعا باعث تاسف است که از اسلامی بودن کشور جز نام چیزی برایمان نمانده است ، جای بزرگانی مانند امثال طالقانی و غیره در ایران واقعا خالیست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین