پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۲۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
وزارت صنعت در حالی مدعی است که برای ردیف تعرفه گل و لای فاضلاب وارداتی در سال ۹۵ انجام نشده که آمار واردات سال ۹۵ خلاف این موضوع را نشان می دهد.

شعار سال: هفته گذشته تسنیم به نقل از رئیس خانه صنعت و معدنبا انتشار اخباری تحت عنوان " لیست واردات کالاهای عجیب و غریب به کشور + اسامی" و واردات میلیون‌ها دلار پتو با کرک غیرشرعی به کشور به انتقاد از چرایی واردات این کالاها به کشور پرداخت . جالب اینجاست از میان این کالاها واردات 160 تن کود انسانیعلامت سوال هایزیادی ایجاد کرده که وزارت صنعت در همین ارتباط ضمن تکذیب واردات این قلم کالا اعلام کرده است که "سازمان توسعه تجارت به عنوان مسوول ثبت سفارش کالا طی سال های 95 و 96 هیچ گونه ثبت سفارش واردات برای این ردیف تعرفه نداشته است".

در توضیحات وزارت صنعت آمده این شماره تعرفه ذکر شده مربوط به گل ولایفاضلاب است که در صنایع شیمیایی کاربرد دارد ولیکن برای این ردیف تعرفه نیز طی سال های 95 و 96 هیچگونه ثبت سفارشی انجام نشده است.

وزارت صنعت در حالی مدعی است که برای ردیف تعرفه گل و لای فاضلاب وارداتی در سال 95 انجام نشده که آمار واردات سال 95 خلاف این موضوع را نشان می دهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 5 اسفند 96، کد مطلب: 1665352: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین