پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
مدیرعامل سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: 720 دستگاه تاکسی از ابتدای اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در این شهر نوسازی شده است.

شعار سال: فخرالدین معصوم زاده افزود: این میزان حدود 40 درصد تاکسی های فرسوده در حال تردد در شهر ارومیه بود که نوعی موفقیت در کاهش سن ناوگان و آلایندگی تاکسی ها به شمار می رود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود 970 دستگاه تاکسی فرسوده در شهر ارومیه در حال تردد است که روند نوسازی آنها جریان دارد.
وی با بیان اینکه تاکسی های مدل 1386 و پیش از آن فرسوده بوده و نوسازی می شوند، اظهار کرد: طرح نوسازی تاکسی های فرسوده همزمان با کل کشور از نیمه دوم سال 1394 آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری ارومیه از فعالیت پنج هزار و 127 دستگاه تاکسی در این شهر خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر تنها 19 درصد تاکسی های این شهر فرسوده بوده و سن این ناوگان به حدود هشت سال می رسد.
معصوم زاده ادامه داد: پایگاه اینترنتی نوسازی تاکسی های فرسوده برای ثبت نام از متقاضیان این طرح آماده است.
وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به افزایش میزان آلاینده‌ها در هوای ارومیه و سهم قابل توجه خودروها و تاکسی های فرسوده در این آلودگی، رانندگان تاکسی با استفاده از تسهیلات اعطایی در راستای نوسازی تاکسی های فرسوده اهتمام بیشتری داشته باشند.
روزانه صدها هزار سفر درون شهری در ارومیه انجام می شود که نزدیک به 20 درصد آن توسط تاکسی ها صورت می گیرد.
ارومیه 750 هزار نفر جمعیت دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 6 اسفند 96، کد مطلب: 82842722: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین