پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۸۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: طرح تبلیغ گردشگری داخلی توسط ایرانیان مقیم خارج که از سوی سازمان میراث فرهنگی مطرح شده است، در صورت همکاری سفارتخانه ها و کاهش قیمت ها می تواند موثر باشد.

شعارسال:رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: طرح تبلیغ گردشگری داخلی توسط ایرانیان مقیم خارج که از سوی سازمان میراث فرهنگی مطرح شده است، در صورت همکاری سفارتخانه ها و کاهش قیمت ها می تواند موثر باشد.

جبار کوچکی‌نژاد رئیس فراکسیون گردشگری مجلس ، در خصوص طرح‌های افزایش گردشگری خارجی گفت: برای افزایش تعداد گردشگران ورودی به کشور و رساندن این رقم به 20 میلیون باید روش های مختلفی را اجرا کنیم. مهم ترین اقدامی که می توان در این زمینه انجام داد، حذف ویزا برای سفر به بسیاری از کشور ها است.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس ادامه داد: روش هایی از جمله تبلیغات برون‌مرزی از طریق معاونت گردشگری سفارتخانه‌ها، دعوت گروه های مردمی به کشور می‌تواند کارساز باشد، البته در این مورد باید به این افراد یارانه پرداخت کرده و قیمت‌ها را کاهش دهیم.

وی افزود: باید با ایجاد امکانات زیرساختی در مناطق آزاد نیز گردشگران را جذب کشور کنیم، همچنین مهمترین اقدامی که باید در این زمینه انجام شود، حذف ویزا برای سفر به بسیاری از کشورها است.

کوچکی‌نژاد در خصوص طرح سازمان میراث فرهنگی مبنی بر تبلیغ گردشگری ایران توسط ایرانیان مقیم خارج و اعطای تسهیلات به آنان نیز خاطرنشان کرد: در صورتی که اقدامات ذکرشده از جمله اقدام سفارتخانه‌ها برای تبلیغ گردشگری انجام شود،این طرح نیز کارساز خواهد بود.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 7 اسفند 96، کدخبر: 13961011000702، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
جذف ویزا برای افزایش ورودی گردشگران به داخل کشور خیلی موثره منتهی از کشور های دیگه هم انتظار میره که اقدام مشابهی انجام بدند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
حذف ویزا وقتی میتونه اتفاق بیفته که دیپلماسی خارجی ما قدرتمند باشه که متاسفانه نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین