پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: در سایه نظام جمهوری اسلامی و تدابیر رهبری و حضور همه جانبه مردم توطئه‌های دشمن همیشه به سنگ خورده است.

شعار سال: علی نواداد در دیدار با امام جمعه شهرستان گرمی اظهار کرد: در سایه نظام جمهوری اسلامی و تدابیر رهبری و حضور همه جانبه مردم توطئه‌های دشمن همیشه به سنگ خورده است.

وی گفت: برخی مشکلات اقتصادی موجود در جامعه با همت دستگاه‌های دولتی و حضور توانمند بخش‌خصوصی قابل رفع شدن است که نیازمند هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها و سرمایه‌گذاران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به این که مجموعه استانداری عملکرد فرماندار گرمی را مثبت ارزیابی می‌کند فعالیت وی در این سمت ادامه خواهد داشت تا با روحیه مضاعف اهداف توسعه شهرستانی را پیش ببرد.

نواداد با بیان اینکه امامان جمعه هر شهرستان نعمتی بزرگ در اختیار مردم و مسؤولان هستند، افزود: شهرستان گرمی هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ ظرفیت‌های مختلف دارای شرایط بسیار مطلوبی برای توسعه است که امید می‌رود با اقدامات صورت گرفته شاهد تحول و پیشرفت در این شهرستان باشیم.

امام جمعه شهرستان گرمی نیز در این دیدار بیان کرد: شهرستان گرمی به صورت ویژه به آرامش نیاز دارد و باید این فضا توسط مسؤولان استانی با حل مشکلات مردم این منطقه ایجاد شود.

حجت الاسلام یدالله صفری ادامه داد: باید مشکلات مردم شنیده شود و در این زمینه انتظار ما از مدیران استانی توجه هرچه بیشتر به شهرستان‌های محروم بخصوص گرمی مغان است تا بتوان به لحاظ امکانات در شرایط برابری با شهرهای همجوار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان گرمی شاهد همدلی مسؤولان و مردم هستیم، اضافه کرد: عده‌ای در فضای مجازی برای از بین بردن خدمات نظام تلاش می‌کنند که باید با هوشیاری به موقع از ظرفیت فضای مجازی برای انعکاس خدمات واقعی استفاده شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 7 اسفند 96، کد مطلب: 13961207000464، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
واقعا هم شما هر بار تاریخ رو از اول تا اخر میخونی پی میبری که دشمنان ایران هیچ وقت نتونستن او طور که میخوان به دلخواهشون برسن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین