پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
هنر یک هنرمند ، تنها تجسم بخشی به یک ایده ، پدیده یا رویداد و تصویرسازی از آن نیست. هنرمندان معمولا از زوایای خاصی به پدیده ها می نگرند.زوایایی که با نوعی خلاقیت ، نگاه نوآورانه و حس بخشی ، همراه است . چنین خصوصیاتی از هنر و قابلیت های آفرینندگی آن است که هنر را ارزشمند نموده و به هنرمند جایگاه می بخشد.

شعار سال: هنر یک هنرمند، تنها تجسم بخشی به یک ایده ، پدیده یا رویداد و تصویرسازی از آن نیست. هنرمندان معمولا از زوایای خاصی به پدیده ها می نگرند.زوایایی که با نوعی خلاقیت ، نگاه نوآورانه و حس بخشی ، همراه است . چنین خصوصیاتی از هنر و قابلیت های آفرینندگی آن است که هنر را ارزشمند نموده و به هنرمند جایگاه می بخشد.

مجموعه کاریکاتورهای زیر مرتبط با دنا و حادثه سقوط هواپیمای ای. تی . ار،در سه گزارش تنظیم شده است . گزارش اول، تاکید بر ضعف مدیریت هوانوردی و هواپیمایی کشور دارد. گزارش دوم ،به فرسودگی ناوگان و تجهییزات هواپیمایی می پردازد و گزارش سوم با نگاهی نستالوژیک و احساسی، به تصویر کشیدن حادثه سقوط را دنباله گیری می کند.



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرواز خبر، تاریخ انتشار 6 اسفند 96، کد مطلب: 52605 ، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین