پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۲۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: آیین نامه جذب نخبگان در این دانشگاه طی هفته آینده نهایی خواهد شد و پس از تصویب در شورای هدایت دانشگاه، برای اجرا به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ می شود.

شعار سال: بیژن رنجبر با تاکید بر لزوم حمایت از نخبگان، گفت: در این زمینه آیین نامه ای در حال تدوین است که در آن جذب و حمایت از نخبگان اعم از نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت اول و نخبگان دیگر دانشگاه ها در اولویت بعدی لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه ماموریت تدوین و تبیین این آیین نامه به عهده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: طی هفته آینده این آیین نامه نهایی خواهد شد و پس از تصویب در شورای هدایت دانشگاه، برای اجرا به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: بر اساس آیین نامه جذب نخبگان تلاش داریم، بستری را فراهم کنیم تا نخبگانی که در دیگر دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند نیز بتوانند در این دانشگاه و در رشته دوم تحصیل کنند.

رنجبر تاکید کرد: همچنین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه مامور شده تا با شناسایی صنعت و توانمندی های هر استان و نخبگان بومی آن استان در دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت های نوپا را در دستور کار خود قرار دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12دی96، کدمطلب:4188949، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین