پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
استاندار گیلان با بیان اینکه به‌منظور برندسازی برنج گیلان باید از ظرفیت شالیکوبی‌ها بهره برد گفت:برنج تولیدی استان گیلان نیازمند بسته‌بندی مناسب است.

شعار سال: مصطفی سالاری در آیین رونمایی از بذور گواهی شده ارقام برنج بومی استان گیلان با بیان اینکه امکان افزایش مساحت اراضی شالیزاری در استان گیلان وجود ندارد اظهار داشت: افزایش عملکرد در واحد سطح زیر کشت برنج در استان گیلان یک ضرورت است.

استاندار گیلان سطح محدود مالکیت اراضی شالیزاری در گیلان را موجب عدم صرفه اقتصادی مناسب برای برخی از کشاورزان عنوان کرد و گفت: افزایش بهره‌وری و تولید در اراضی شالیزاری استان گیلان باید به طور جدی دنبال شود.

نماینده‌ عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه تولید ارقام بومی برنج باید در گیلان مدیریت شود خاطرنشان کرد: با مدیریت صحیح در کشت برنج باید در راستای برندسازی و تجاری‌سازی برنج گیلان اقدامات اساسی‌ صورت گیرد.

سالاری با تاکید بر توسعه کشت دوم در مزارع استان گیلان و با اشاره به اینکه کشت دوم با افزایش صرفه اقتصادی زنجیره اشتغال را ارتقاء می‌دهد تصریح کرد: تولید برنج ارگانیک در استان گیلان مبحثی مهم و نیازمند برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به ضرورت بسته‌بندی مناسب برنج تولیدی در استان گیلان و با بیان اینکه این امر موجب افزایش تقاضا می‌شود تاکید کرد: برند‌سازی برنج گیلان با امکانات دولتی امکان‌پذیر نیست و باید با مدیریت خوشه‌ای از ظرفیت‌ شالیکوبی‌‌ها بهره برد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه عرضه برنج مرغوب و با کیفیت در بازار نیازمند صیانت است تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی میزان ضایعات برنج در گیلان باید کاهش یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر فوری، تاریخ انتشار 7 اسفند 96، کد مطلب: 301568، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
ما تو کشورمون همیشه از بد بودن بسته بندی ضربه خوردیم
تو همه زمینه ها تولیدات هامون رو نمیتونیم صادرات کنیم چون از لحاظ بسته بندی قبولمون ندارن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین