پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
با حضور معاون وزیر جهاد کشاوری از تلاش‌های عدیل سروی رئیس سابق جهاد کشاورزی تجلیل و خلیل نیکشاد به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل انتخاب شد.

شعارسال: با حضور معاون وزیر جهاد کشاوری از تلاش‌های عدیل سروی رئیس سابق جهاد کشاورزی تجلیل و خلیل نیکشاد به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل انتخاب شد.

عدیل سروی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی اردبیل صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار داشت: در طول فعالیت خود در سازمان جهاد کشاورزی با همکاری تلاشگران عرصه جهاد و حمایت‌های مسئولان دستاوردهای زیادی را شاهد بودیم که در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافت.

وی با اشاره به این که استان اردبیل ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد افزود: در این زمینه 120 هزار کشاورز مشغول فعالیت هستند که این امر گام بزرگی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری برداشته است.

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی اردبیل از افزایش تولید محصولات کشاورزی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این امر هم‌اکنون به 4.5 میلیون تن رسیده و در تولید گندم دو سال شاهد شکستن رکورد در تولید این محصول بودیم.

سروی اظهار کرد: تولید دانه‌های روغنی نیز در استان اردبیل به 45 هزار تن رسیده که این امر در نوع خود بی‌سابقه بود و در تولید چغندر قند شاهد افزایش دوبرابری بودیم.

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی اردبیل با اشاره به این که در تولید گندم، دانه‌های روغنی و چغندر قند 550 هزار تن افزایش را شاهد بودیم افزود: در حوزه اصلاح الگوی کشت نیز اقدامات مناسبی انجام یافته است که خروجی‌های آن ملموس است.

سروی از ارائه تسهیلات 153 میلیارد تومانی به تجهیزات ناوگان کشاورزی خبر داد و افزود: در حوزه آب و خاک نیز اقدامات بی‌سابقه‌ای انجام یافته است.

وی گفت: از حمایت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی صمیمانه قدردانی می‌کنم و از مردم اردبیل به ویژه کشاورزان استان طلب حلالیت دارم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1396، کدخبر: 1667577 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
نمیدونم چرا برای این دوهر هم اقای سروی انتخاب نشدند چون داشتن خوب کار میکردن حالا با این همه امیدوارم که اقای نیکشاد هم مثل دوره قبل خوب کار کنن
ا.ف75
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
یا شما در جریان نیستید ] عدیل سروی چه گندکاریهیی کرده یا اینکه خودتون را به اون ور میزنی .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین