پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۳۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، دو هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا پایان اسفندماه افتتاح می‌شود.

شعارسال: سعید غفوری در حاشیه مراسم تجلیل از جامعه مهندسان شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران، در خصوص زمان افتتاح پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان اسفندماه در برنامه قرار دارد.

وی گفت: در کنار این دو هزار واحد مسکن مهر، سه باب مدرسه نیز افتتاح خواهد شد و این در صورتی خواهد بود که بهبود وضع آب و هوا را طی روزهای آتی برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی این مدارس شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: کلنگ‌ چهار مرکز محله با کمک بخش خصوصی را تا پایان ماه بر زمین زده و سریعاً عملیات آماده‌سازی آغاز خواهد شد.

غفوری ادامه داد: محله‌های الوند، دنا، سهند و تکمیل محله سبلان را در فاز ۸ و قراردادهای تکمیلی محلات دیگر فاز ۱۱ منعقد خواهد شد.

وی اظهار کرد: ساخت دو مرکز تجاری با هدف خدمات‌رسانی به نقاط مختلف شهر نیز در فاز دو تا پایان اسفندماه آغاز خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6اسفند1396، کدخبر: 13961206001778: tehran.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
به عنوان کسی که از این خانه ها بازدید کرده میگم کیفیت ساخت این خانه ها رو نمیتونم نقد کنم ولی فرم فضای داخلی و خارجی ساختمان ادم را یاد لانه زنبور می اندازد به قول مردم امروزی جعبه کبریت ساختند و زندگی در این واحد ها بسیار سخت است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین