پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۲۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نبود برنامه در سفر مهمترین علت کمبود ناوگان در این استان در زمان اوج سفر است.

شعارسال: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نبود برنامه در سفر مهمترین علت کمبود ناوگان در این استان در زمان اوج سفر است.

سعید سبحانی ، با اشاره به اینکه در آستانه نوروز، سفرهای نوروزی نیز آغاز می شود، افزود: این استان به گونه ای است که در روزهای 28، 29 اسفند و یکم فرودین ماه، اهالی خراسان شمالی که در سایر شهرها زندگی می کنند به شهرها و روستاهای خود در این استان سفر می کنند در نتیجه با حجم مسافران در پایانه های مسافربری خراسان شمالی مواجه نیستیم.

وی ادامه داد: اما در تاریخ چهارم و پنجم که پایان دور اول سفرها و 14 و 15 پانزدهم همین ماه که پایان دور دوم سفرهاست با حجم زیادی از مسافران مواجه هستیم که در صدد هستند تا از خراسان شمالی به شهرهایی همچون مشهد، تهران، کرج و شهرهای شمالی سفر کنند.

سبحانی با تاکید بر اینکه پیش فروش بلیط های نوروزی آغاز شده و افراد می توانند به صورت حضوری و اینترنتی بلبط های مورد نیاز خود را خریداری کنند، اظهار کرد: اما متاسفانه فرهنگ خرید بلیط قبل از سفر در این استان وجود ندارد و مردم زمانی که می خواهند اقدام به سفر کنند، تصمیم به خرید بلیط می گیرند که همین امر نیز سبب می شود تا با کمبود ناوگان مسافربری مواجه شویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 700 دستگاه انواع وسایل نقلیه برای جابجایی مسافران با 11 هزار و 500 صندلی آماده خدمات دهی است که از این تعداد 160 دستگاه اتوبوس، 260 دستگاه مینی بوس و دو هزار و 800 دستگاه سواری کرایه هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در صورت کمبود تعداد دستگاه ها، شرکت های مسافربری باید دستگاه های مورد نیاز خود را از شرکت های هم نام خود از سایر استان ها تامین کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن در این استان9 باب مجتمع خدماتی رفاهی نیز آماده ارائه خدمات اولیه به مسافران است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1396، کدخبر: 96120904516، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
با برنامه ریزی و افزایش شیفت کاری در این ایام میتوانیم پیک کاری سرویس های حمل و نقل عمومی کشور را رد کنیم
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
ناوگان های حمل و نقل باید به صورت خصوصی و مستقل اما تحت برنامه ریزی ادارات شهری فعالیت کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
اینکه یک استان و فرمانداری توان اداره مسایل به این سادگی را ندارد باید از وزارت کشور سوالل کرد که چگوه شایسته سالاری می کنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین