پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۳۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تصویب ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار انواع طرح های صنعتی، معدنی و تجاری در هیات سرمایه گذاری خارجی از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است.

شعارسال: به نقل از وزارت صنعت، بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تصویب ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار انواع طرح های صنعتی، معدنی و تجاری در هیات سرمایه گذاری خارجی از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است.

این حجم سرمایه گذاری خارجی از تعداد ۵۸ طرح در ۹ ماه امسال حاصل شده و در هیات سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسیده است.


این در حالی است که سال گذشته در همین زمان، ۵۲ طرح صنعتی، معدنی و تجاری با حجم سرمایه گذاری پنج میلیارد دلاری از سوی این هیات به تصویب رسیده بود.


برپایه این گزارش، چهار مورد از این طرح ها در فروردین ماه، ۱۲ طرح در خرداد ماه، چهار طرح در تیرماه، ۱۲ طرح در مرداد ماه، یک طرح در شهریورماه، پنج طرح در مهرماه، ۹ طرح در آبان ماه و ۱۱ طرح در آذرماه به تصویب رسیدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری اقتصاد ایران آنلاین، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1396، کدخبر: 331400، www.eghtesadeiranonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین