پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد حمله به دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهری تهران گفت: فرد ضارب دستگیر شده و پیگیری‌های قضایی در ارتباط با جنایتی که از ناحیه این فرد رخ داده، در دست اقدام است.

شعارسال: غلامحسین اسماعیلی اظهار کرد: متاسفانه یکی از همکاران خانم شاغل در اجرای احکام دادسرای ما توسط یکی از اصحاب پرونده مورد ایراد ضرب با چاقو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این همکار شاغل در اجرای احکام باردار نیز بود، گفت: اقدام فرد جانی می‌توانست آثار زیانبار سنگینی را به دنبال داشته باشد که خوشبختانه و به لطف خداوند، به طفل ایشان آسیبی نرسید.

رییس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: آسیب‌های وارده به همکارمان با اقدام به موقعی که انجام شد و به بیمارستان اعزام شد، رو به بهبودی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در مجموعه قضائی کار خطیر و مسئولیت سنگینی داریم و به لحاظ اینکه  همکاران‌مان با مجرمین و تبهکاران از گروه‌های مختلف مواجه هستند، در معرض این قبیل مخاطرات و آسیب‌ها قرار دارند که این یک نمونه‌ای این اقدامات بود.

وی اظهار کرد: فرد ضارب دستگیر شده و پیگیری‌های قضایی در ارتباط با جنایتی که از ناحیه این فرد رخ داده، در دست اقدام است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی  الف، تاریخ انتشار: 9اسفند 1396، کدخبر: 3961209075 ،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
باز خوبه که فرد اسیب داده حالش رو به بهبودیه..واقعا کار این ها هم سخته هاااا!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین