پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
مسکن مهر جزو پروژه هایی در کشور بود که با روی کار آمدن دولت روحانی متوقف شد، رئیس جمهور اما در قبل از انتخابات وعده داد که مسکن مهر نهایی شود که این وعده محقق نشد.

شعار سال: مسکن مهر پروژه ای بود که در زمان دولت نهم و دهم کلید خورد و بسیاری از اقشار متوسط و ضعیف از لحاظ درآمدی توانستند صاحبخانه شوند.

 اما با روی کار آمدن شیخ حسن روحانی این طرح با حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی متوقف شد و دولتی ها ایرادات بسیاری به آن گرفتند.

قبل از انتخابات بود که روحانی در مناظرات گفت: برای مسئله مسکن برنامه‌های مختلفی در دولت‌های قبل اجرا شد. در دولت گذشته نیز سرمایه‌گذاری شد و برنامه‌ریزی را تحت عنوان مسکن مهر با همه اشکالاتی که داشت، دولت یازدهم خود را متعهد دید که این پروژه را تکمیل کند و در حال حاضر تا پایان دولت این پروژه تکمیل خواهد شد.

وعده روحانی این بود که تا پایان دولت مسکن مهر را به مردم تحویل دهد هر چند بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند این طرح با حضور آخوندی سرانجامی نخواهد داشت.

جالب تر اینکه بعد از وعده روحانی این احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی بود که بر خلاف سخنان رئیس جمهور اعلام کرد : در طرح مسکن مهر با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی گذشته بنا داشتیم تا پرونده مسکن مهر 12 استان را تا پایان سال جاری ببندیم، گفت: متاسفانه این برنامه به دلیل وجود مشکلات عمده در بخش خدمات روبنایی، زیربنایی و آماده‌سازی مناطقی که کار ساخت واحدهایشان به اتمام رسیده بود، دچار اختلال شده و محقق نشد.سال 96 نفس های آخر خود را می کشد و خبری از وعده تحویل مسکن مهر نیست، وعده ای که نمونه روشن وعده تبلیغاتی بودن است و فقط در زمان انتخابات گفته شده تا رای ها را به سبد منتخب مردم بکشاند.

این در حالی است که در طول این سال ها اقشار ضعیف که برای فرار از مستاجری با هزاران زحمت برای این پروژه پول ریخته اند و الان مسکن خود را تحویل نگرفتند ، تکلیف این ها چه می شود؟

بسیاری از این افراد حتی ودیعه مسکن اجاره ای خود را برای مسکن مهر پرداخت کرده اند با هزار امید و آرزو که خانه دار شوند اما امروز خبری از خانه دار شدن آن ها نیست.

هنوز فراموش نکرده ایم که آخوندی اعتقاد داشت که مسکن مهر طرحی مزخرف است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری افکارنیوز، تاریخ انتشار 9 اسفند 96، کد مطلب: 720281، www.afkarnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
دولت اقای روحانی با مشکلات زیادی از جمله مسائل سیاسی و اقتصادی و محیط زیست و ... دست و پنجه نرم میکنه و باید از دولت حمایت کرد و نقد منصفانه انجام داد بالاخره این دولت برای خدمت به مردم تشکیل شده و باید مردم هم به دولت کمک کنه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین