پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: سرانه فضای ورزشی خوزستان پایین است و در حوزه زیرساخت‌ها باید تقویت شود.

شعار سالعباس پاپی‌زاده درنشست مشترک وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی اظهار کرد: مجلس تعصب خاصی به حوزه ورزش و جوانان دارد.

وی افزود: حضور وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان به همراه روسای فدراسیون‌ها در اهواز، کار نو و ارزشمندی است که برای اولین بار در خوزستان انجام می شود و آن را به فال نیک می گیریم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: استان خوزستان از دیرباز در ورزش ظرفیت‌های بزرگ به ویژه در فوتبال، کشتی و وزنه برداری داشته و دارد.

پاپی زاده تصریح کرد: 30 درصد آب‌های کشور را داریم ولی هنوز از اسکله قایقرانی محروم هستیم و باید به این ظرفیت های استان توجه شود.

وی گفت: سرانه فضای ورزشی خوزستان پایین است و در حوزه زیرساخت ها باید تقویت شویم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از زمان حضور سلطانی فر، اقدامات خوبی در حوزه ورزش انجام شد و نمایندگان مجلس هم با نگاهی ویژه به ورزش احکام خوبی برای بهبود بودجه ورزش در قانون برنامه ششم در نظر گرفتند.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت انسانی و اقلیمی خوزستان، این استان نیازمند نگاه و سرمایه گذاری ویژه تری از سوی مسئولان است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان انصافا در این یک سال اخیر خوب کار کرده اما نیازمند منابع مالی بیشتر برای اجرای برنامه‌ها و توسعه زیرساخت ها است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب:596529، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
ورزش کردن امروزه در خوزستان با این هوای بدی که در شهر هست عین خودکشیه
اول باید شرایط سالم رو به وجود اورد و بعد به فکر افزایش ورزش های همگانی در شهر. بود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین