پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۴۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
از شهروندان گرامی درخواست می‌نماید به‌منظور حفظ سلامتی خود از خرید، فروش و مصرف این فراورده غیرمجاز خودداری فرمایند.

شعارسال: اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی بوشهر اعلام کرد که شربت ویمتو محصول کشور عربستان به علت دارا بودن ماده نگه‌دارنده بنزوات سدیم غیرقابل‌مصرف است.

بر اساس این گزارش، با توجه به ممنوع بودن استفاده از مواد نگه‌دارنده در فرمولاسیون تولید محصولاتی مانند انواع شربت‌ها و نوشیدنی‌های خوراکی و بر اساس گزارش آزمایشگاه کنترل غذا و دارو بوشهر مبنی بر وجود ماده بنزوات سدیم در شربت ویمتو ساخت کشور عربستان، مصرف این محصول ممنوع اعلام می‌گردد.

اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از شهروندان گرامی درخواست می‌نماید به‌منظور حفظ سلامتی خود از خرید، فروش و مصرف این فراورده غیرمجاز خودداری فرمایند.

گفتنی است که خرید، فروش و مصرف فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی وارداتی، نیازمند اخذ مجوز‌های قانونی از طریق سازمان غذا و دارو است و مصرف محصولات وارداتی فاقد مجوز قانونی وزارت بهداشت و درمان ممنوع می‌باشد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آفتاب بوشهر، تاریخ انتشار 9 اسفند 96، کد مطلب: 511057، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
1
0
مردم حتی از محصولات عربستان که غیر مجاز هم نیس باید خود داری کنن
پول بدن که بمب بشه رو سر کودکان یمنی
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
1
فقط این محصولات بمب میشه پولایی رو که حاجی ها میرن عربستان رو خرجش نمی کنن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین