پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام ۱۰۰ هزار زائر، در ایام نوروز سال ۹۷ به عتبات عالیات خبر داد.

شعار سال: مرتضی آقایی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: پس از انجام پیش ثبت‌نام و ثبت نام و قرعه کشی و همچنین تعیین اولویت‌های اعزامی به عتبات، ۱۰۰ هزار زائر در طول نوروز سال ۹۷ و در قالب چندین کاروان‌ به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت به زائران عتبات در نوروز ۹۷ تصریح کرد: اقدامات لازم برای تشرف زائران عتبات عالیات در نوروز سال ۹۷ انجام شده است و درصدد هستیم تا کیفیت خدمات مورد نیاز این افراد را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از سفرهای عتبات عالیات ویژه نوروز سال آینده، خاطر نشان کرد: خوشبختانه همان طور که پیش بینی می‌شد مردم استقبال خوبی از سفرهای عتبات داشتند و تمام تلاش عتبات عالیات بر مهیا بودن شرایط استاندارد و مناسب برای زائران این سفر است.

آقایی ضمن تاکید بر ضرورت خودداری مردم از سفر با کاروان‌های آزادبر به عتبات عالیات تصریح کرد: مردم از سفر با کاروان‌های غیرمجاز آزادبر خودداری کنند و سلامت و امنیت خود را به خطر نیندازند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 6454897: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
خدا انشالله زیارت حرمین را نصیب همه ی ما بکند ، امیدواریم در جهت تسهیل صدور روادید برای اعزام زائران به عراق اقدامات مثبتی صورت بگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین