پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
مقام‌های واشنگتن از استعفای مدیر روابط عمومی کاخ سفید خبر دادند.

شعار سال: به نقل از رویترز، مقام‌های واشنگتن چهارشنبه‌ شب اعلام کردند که «هاپ هیکس» مدیر روابط عمومی کاخ سفید از مقام خود کناره‌گیری کرده است.

این استعفا پس از نشست پرسش‌ و‌ پاسخ کنگره با هیکس، در ارتباط با تحقیقات مربوط به دخالت‌های روسیه در انتخابات آمریکا صورت گرفته است.

هاپ هیکس ۲۹ سال دارد و یکی از دستیاران نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به شمار می‌رفت. او در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دو سال پیش در آمریکا، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ بود.

هیکس روز سه‌شنبه نزدیک به نه ساعت، پشت درهای بسته، در نشستی با اعضای کمیته امور اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا شرکت کرده بود.

به گفته نهادهای اطلاعاتی آمریکا، روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده دخالت کرده و با هک و تبلیغات دروغین، سعی کرده که نتیجه را به نفع دونالد ترامپ تغییر دهد. روسیه این اتهام‌ها را رد کرده است. در حال حاضر تحقیقاتی در این زمینه در کنگره، و نیز توسط پلیس فدرال آمریکا در جریان است.

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید گفته‌است کناره‌گیری هیکس ربطی به جلسه کمیته اطلاعاتی کنگره ندارد.

اعضای کمیته مجلس نمایندگان آمریکا گفته‌اند هاپ هیکس از پاسخ دادن به برخی مسائل خودداری کرده است.

دونالد ترامپ در واکنش به کناره‌گیری هیکس در توئیتر خود نوشته: «او فرد فوق‌العاده‌ای بود و طی سه سال گذشته فعالیت‌های عالی انجام داده است. باهوش و اندیشمند بود. واقعا یک آدم فوق‌العاده. جایش خالی خواهد بود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری علم و فناوری، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 599155: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین