پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآن و عترت ثقلین دلیجان گفت: در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، 120 قرآن‌آموزان این مؤسسه حضور دارند.

شعار سال: حمید صادقی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت ثقلین دلیجان، از استان مرکزی، اظهار کرد: امسال آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن همانند سایر شهرستان‌ها با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از آزمون، 120 نفر از قرآن آموزان این مؤسسه در رشته‌هایی از قبیل حفظ، مفاهیم و... با دیگر شرکت کنندگان رقابت می‌کنند. در رشته جزء 30 از این موسسه 83 شرکت کننده در آزمون حضور دارند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت ثقلین دلیجان بیان کرد: این موسسه هر سال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آزمون شرکت می کنند. این آزمون بسیار عالی است زیرا شرکت قرآن آموزان در این آزمون موجب انگیزه حافظان برای مرور محفوظات و آمادگی بیشتر خواهد شد اما نقاط ضعفی هم وجود دارد بطور مثال توزیع جوایز معمولا در بین شهرستان‌های کوچک وجود ندارد و بیشتر برندگان از شهرهای بزرگ هستند و باید سهمیه بندی شود.

یادآور می‌شود: مرحله کتبی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در سراسر کشور امروز، از ساعت 9 آغاز شده تا ظهر ادامه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان اراک 365، تاریخ انتشار 10 اسفند 96، کد مطلب: -، www.arak365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
این دست از مسابقات فرهنگسازی خیلی خوبی در مدارس هست در زمینه قران و علوم اسلامی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین